TV or not TV

Το «Βίλατζ Γιουνάιτεντ» είναι ένας φοβερός λόγος για να ξανανοίξεις την τηλεόραση

Το «Βίλατζ Γιουνάιτεντ» είναι ένας φοβερός λόγος για να ξανανοίξεις την τηλεόραση
Δεν είναι εύκολο η εικόνα, να ενεργοποιήσει όλες τις αισθήσεις, αλλά το «Βίλατζ Γιουνάιτεντ» μυρίζει 100% χορτάρι τοπικού. Εκεί όπου χωρίς μεράκι, και αγάπη για το άθλημα και την παρέα, δεν αντέχεις.
Γράφει ο Φάνης Τσοκανάς

Ίσως είναι αυθαίρετο, αλλά εμείς, οι των '90s, νομίζω πως είμαστε η πρώτη γενιά της τηλεόρασης, στο απόλυτο.

Μεγαλώσαμε με κινούμενα σχέδια, γνωρίσαμε σχεδόν όλα τα αθλήματα μέσω αυτής, αποστηθήσαμε ατάκες από καλτ -και μη- σειρές. Έως ότου να τελειώσουμε με το σχολείο, η τηλεόραση βρισκόταν στο πικ της. Από την έλευση της δεκατίας του '10 κι έπειτα, ακολούθησε το «κίνημα της κλειστής τηλεόρασης», όπως είχε γραφτεί πολύ εύστοχα. Πολλά σπίτια, δεν είχαν καν. Πράγμα αδιανόητο κάποτε.

Προσωπικά, ούτε εγώ πίστευα στα προγράμματα της ελληνικής τηλεόρασης. Ίσως δεν έψαχνα και αρκετά. Κάπου εμφανίστηκε το «Μουσικό Κουτί», αλλά και πάλι, όχι πως συντονιζόμουν από τις διαφημίσεις, πριν τους τίτλους αρχής. Όλα αυτά, όμως, αλλάζουν πλέον.

Είχα ακούσει, είχα διαβάσει, αλλά όλο κάτι γινόταν και το ανέβαλα. Το «Βίλατζ Γιουνάιτεντ», είναι ακριβώς ό,τι λέει ο τίτλος του.

Μία τηλεοπτική περιοδεία ανά την Ελλάδα, με την ύπαιθρο και τα διάφορα ποδοσφαιρικά σωματεία της, που παίζουν στις ερασιτεχνικές κατηγορίες, στο επίκεντρο. Το θρυλικό, «τοπικό».

Χωρίς ωραιοποιήσεις, με τις ιδιαίτερες προφορές, ατάκες πηγαίες, ένα πρότζεκτ 100% αληθινό. Όσοι έχουν παίξει σε τοπικό πρωτάθλημα της επαρχίας, μπορούν να το επιβεβαιώσουν.

Η ιδέα μοιάζει τόσο απλή, αλλά και πάλι, το αποτέλεσμα, είναι σπάνιο. Δεν γνωρίζω τον Θανάση Νικολάου, που συνέλαβε την ιδέα και την παραγωγή, ούτε τον σκηνοθέτη, Κώστα Αμοιρίδη. Πάντως τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια, και σε όλη την ομάδα τους, γιατί η δική τους πινελιά, δεν αλλοιώνει την πρώτη ύλη.

Και μέσα σε όλα, πολλές alternative rock επιλογές, ωραίες διασκευές, φοβερή μουσική.

Είναι άσκοπο να γραφτούν πολλά. Δεν είναι εύκολο η εικόνα, να ενεργοποιήσει όλες τις αισθήσεις, αλλά το «Βίλατζ Γιουνάιτεντ» μυρίζει 100% χορτάρι τοπικού. Εκεί όπου χωρίς μεράκι, και αγάπη για το άθλημα και την παρέα, δεν αντέχεις.

«Μία δοκιμή, θα σας πείσει», όπως έλεγε και η παλιά διαφήμιση. Δευτέρα στις 23:00 στην ΕΡΤ 3, αλλά και στην πλατφόρμα του Ertflix, για ό,τι χάσατε.

Κατά τα άλλα, μόνο συγχαρητήρια, σε όλους τους συντελεστές, αλλά και σε αυτούς που πίστεψαν στην ιδέα, και μας έδωσαν έναν πολύ καλό λόγο, για να ανοίξουμε ξανά την τηλεόραση.



www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0