Η άκρως ανταγωνιστική EuroLeague της σεζόν 2022-23 και η μεγαλύτερη συνέπεια των διαχειριστών των social media της διοργάνωσης έφερε αριθμούς... ρεκόρ. Πάνω από 130% αύξηση στις προβολές σε όλα τα κανάλια συγκριτικά με την προηγούμενη σεζόν.
Τα κοντέρ στα... μηχανάκια καταμέτρησης των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης έσπασαν κάθε προηγούμενο. Η μακρά και άκρως ανταγωνιστική EuroLeague με τα συγκλονιστικά playoffs γεμάτα σασπένς, έφεραν και την ανάλογη απήχηση στα social media της διοργανώτριας αρχής, η οποία είναι αλήθεια πως «επένδυσε» στην εικόνα.
Κακά τα ψέματα, βρισκόμαστε στην εποχή τους. Τα νέα, οι πληροφορίες, τα βίντεο, οι εικόνες, τα πεπραγμένα. Όλα κυκλοφορούν με ταχύτητα φωτός, λίγη ώρα μετά ή ακόμα και την ίδια στιγμή του γεγονότος. Αρκεί κανείς να ασχοληθεί και να... βοηθάει φυσικά και το περιεχόμενο. Αυτοί οι δύο παράμετροι συνδυάστηκαν τη σεζόν που ολοκληρώθηκε στο Κάουνας για την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της «πορτοκαλί θεάς» και ως εκ τούτου η εκτόξευση στα social media ήρθε πολύ φυσιολογικά.
Οι προβολές στις κοινοποιήσεις της Ευρωλίγκα στο instagram ήταν εκείνες που είχαν τη μεγαλύτερη άνοδο, σημειώνοντας αύξηση κατά 213% σε σχέση με την περασμένη περίοδο (2021-22). Ακολούθησαν οι αντιδράσεις στο συνεχώς αναπτυσσόμενο TikTok με «σκαρφάλωμα» της τάξεως του 166% ενώ την ίδια στιγμή το... PIR των social media, το engagement στο Twitter είχε και αυτό «τρελή» άνοδο.
Μάνος Φυρογένης
www.bnsports.gr
Κακά τα ψέματα, βρισκόμαστε στην εποχή τους. Τα νέα, οι πληροφορίες, τα βίντεο, οι εικόνες, τα πεπραγμένα. Όλα κυκλοφορούν με ταχύτητα φωτός, λίγη ώρα μετά ή ακόμα και την ίδια στιγμή του γεγονότος. Αρκεί κανείς να ασχοληθεί και να... βοηθάει φυσικά και το περιεχόμενο. Αυτοί οι δύο παράμετροι συνδυάστηκαν τη σεζόν που ολοκληρώθηκε στο Κάουνας για την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της «πορτοκαλί θεάς» και ως εκ τούτου η εκτόξευση στα social media ήρθε πολύ φυσιολογικά.
Οι προβολές στις κοινοποιήσεις της Ευρωλίγκα στο instagram ήταν εκείνες που είχαν τη μεγαλύτερη άνοδο, σημειώνοντας αύξηση κατά 213% σε σχέση με την περασμένη περίοδο (2021-22). Ακολούθησαν οι αντιδράσεις στο συνεχώς αναπτυσσόμενο TikTok με «σκαρφάλωμα» της τάξεως του 166% ενώ την ίδια στιγμή το... PIR των social media, το engagement στο Twitter είχε και αυτό «τρελή» άνοδο.
Τα νούμερα των χρηστών ολοένα και αυξάνονται με τον οργανισμό της EuroLeague να αισθάνεται... δικαιωμένος για το περιεχόμενο που προσφέρει κάτω από την «ομπρέλα» της και φυσικά την απήχηση που έχει αυτό.A historic 2022-23 EuroLeague season season crowned with ??????-???????? ??????? ?? ?????? ????? ??
— Turkish Airlines EuroLeague (@EuroLeague) June 5, 2023
Check out the growth in the 2022-23 season across all platforms ⬇️ pic.twitter.com/Xhn0JUJkBs
Μάνος Φυρογένης
www.bnsports.gr