TV or not TV

MLS: Κορυφή στο TikTok για την Ίντερ Μαϊάμι

MLS: Κορυφή στο TikTok για την Ίντερ Μαϊάμι

Το MLS έχει μπει για τα καλά στη συνείδηση του φίλαθλου ποδοσφαιρικού κοινού, καθώς πέραν της παραγωγής ταλέντων, πολλοί αστέρες επιλέγουν να «κρεμάσουν» τα παπούτσια τους στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.

Ο «βασιλιάς των σπορ» μπορεί να είναι το ποδόσφαιρο, αλλά για ρωτήστε τους Αμερικανούς… Οι μισοί θα απαντήσουν το μπάσκετ, οι υπόλοιποι το ράγκμπι. Α, και μερικοί άλλοι ενδέχεται να απαντήσουν πως είναι το ποδόσφαιρο, βέβαια το ποδόσφαιρο γι’ αυτούς, είναι το ράγκμπι (American Football).

Παρόλα αυτά, αδικούν την ποδοσφαιρική λίγκα που διαθέτουν, το MLS το οποίο έχει μπει για τα καλά στη συνείδηση των Ευρωπαίων, ως ένα υπολογίσιμο πρωτάθλημα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι ΗΠΑ διαθέτουν μια αξιόλογη εθνική ομάδα, δείχνοντας ότι όταν ασχολούνται με κάποιο άθλημα από μικρά παιδιά, το ποδόσφαιρο δεν το έχουν… γραμμένο, όπως παλιότερα.

Εξάλλου, δεν είναι και λίγοι οι αστέρες που έχουν ταξιδέψει στην άλλη άκρη του Ατλαντικού για να δοκιμάσουν την τύχη τους σε μια διαφορετική -για τα ευρωπαϊκά δεδομένα εμπειρία. Το… χορό άνοιξε ο Ντέιβιντ Μπέκαμ και ακολούθησαν και άλλοι παιχταράδες όπως ο Τιερί Ανρί και ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς. Μάλιστα, το MLS έχει αποκτήσει και ελληνικό ενδιαφέρον, με τις πρόσφατες μεταγραφές των Κούτσια, Γιακουμάκη και την περσινή του Φούντα!

Στο MLS έχουν πάει το θέμα «social media» σε… άλλο level! Οι ομάδες προμοτάρουν εξαιρετικά τα γήπεδα, τα προπονητικά τους κέντρα, με εντυπωσιακά βίντεο από προπονήσεις, αγώνες, δηλώσεις κ.λπ. Στην πλατφόρμα του TikTok, όπου με βιντεάκια μικρού μήκους μπορεί ο καθένας να παρουσιάσει τη δουλειά του αλλά και να δημιουργήσει χιουμοριστικό ή και σοβαρό υλικό, η ομάδα με τους περισσότερους ακολούθους είναι η Ίντερ Μαϊάμι με 4,53 εκατομμύρια! Ακολουθούν οι Λος Άντζελες Γκάλαξι (4,02 εκατ.), Σαν Χοσέ Έρθκουεϊκς (2,90 εκατ.), Νιου Γιορκ Ρεντ Μπουλς (2,54 εκατ.) και οι Νιου Γιορκ Σίτι Φούτμπολ Κλαμπ (2,28 εκατ.).

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0