Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το alter-info.gr, μία τεράστια αλλαγή είναι προ των πυλών σε ευρωπαϊκό επίπεδο αναφορικά με την τηλεοπτική μετάδοση των κορυφαίων ευρωπαϊκών διοργανώσεων. Ακολουθεί το κείμενό του αναλυτικά:
«Η εισβολή, πόσω μάλλον μετά την μεγάλη εμφάνιση του κορωνοϊού και τις καραντίνες σε ολόκληρο τον κόσμο, οδήγησαν εκατομμύρια ανθρώπους στην παρακολούθηση σειρών ή ταινιών μέσα από πλατφόρμες streaming όπως το Netflix ή εσχάτως το Disney+.
Αυτή η ανάγκη για κάτι διαφορετικό ως «προϊόν» από τους τηλεθεατές αυξήθηκε σε τεράστιο βαθμό, με τις εταιρίες να ψάχνουν αυτό που θα μπορέσει να τις βάλει σε θέση οδηγού στη μάχη για καλύτερες παροχές.
Χθες έγινε γνωστό στην Αγγλία πως το Amazon ετοιμάζεται να εξασφαλίσει έναντι 1,5 δις (ναι δις) λιρών τα δικαιώματα του Champions League για την τριετία 2024-2027, τα οποία θα προβάλει στο Νησί μαζί με το BT Sport. Το αντίτιμο είναι τρελό, όμως αυτό θα έχει ως συνέπεια η UEFA μέσω της Team (εταιρεία μάρκετινγκ της UEFA) να έχει αυξημένες απαιτήσεις στις επόμενες αγορές για τις οποίες θα γίνει κουβέντα.
Για την Ελλάδα, αυτή η κουβέντα αναμένεται γίνει κάπου τον Οκτώβριο. Μέσα στο Φθινόπωρο, λοιπόν, αναμένεται η συγκεκριμένη ομάδα να έρθει στη χώρα μας και να συζητήσει με τους επίδοξους μνηστήρες. Εφόσον «παίζουν» τέτοια ποσά, δύσκολα ένα ιδιωτικό κανάλι ή ακόμα και η δημόσια τηλεόραση θα μπει σε διαδικασία να καταθέσει προσφορά για την αγορά των δικαιωμάτων του Champions League, του Europa League και του Europa Conference League.
Η Nova/EON, που πρόσφατα εξασφάλισε τα δικαιώματα της Premier League και το έκανε με μία ηχηρή μεταγραφή με την συμφωνία με τον Χρήστο Σωτηρακόπουλο, αναμένεται να μπει δυναμικά σε αυτή τη διαδικασία, έχοντας παράλληλα το πλεονέκτημα της πρόσβασής της σε πολλές χώρες των Βαλκανίων (Σερβία, Ρουμανία, κοκ).
Και η Cosmote, όμως, μόνο αδιάφορη είναι για την «παράδοση» του βασικού πλέον τηλεοπτικού προϊόντος της μετά την παραπάνω απώλεια, ενώ σημαντικό είναι και το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός μετακόμισε στον αντίπαλο.
Η παραχώρηση όμως δικαιωμάτων και στα δύο κανάλια, τα οποία θα μπορέσουν να μοιράσουν τις μέρες προβολής του καλύτερου ματς ή εκείνου που έχει ελληνικό ενδιαφέρον στο Champions League και αντίστοιχα η επιλογή για το Europa League και το Europa Conference League, είναι ένα υπαρκτό σενάριο και τότε τα δύο συνδρομητικά κανάλια μπορεί να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να φτάσουν τα 50 εκατ. ευρώ που υπολογίζεται ότι μπορεί να φτάσει το κόστος της εξαγοράς των «φιλέτων» της UEFA!
Εδώ θα είμαστε και θα δούμε περισσότερα προσεχώς…»
Πηγή: alter-info.gr
www.bnsports.gr