TV or not TV

ΝΒΑ: Η τηλεθέαση των Game 7 της Ανατολής και τα social media εκτινάχθηκαν κατακόρυφα!

ΝΒΑ: Η τηλεθέαση των Game 7 της Ανατολής και τα social media εκτινάχθηκαν κατακόρυφα!
Οι ημιτελικοί αγώνες στην Ανατολή εξελίχθηκαν σε πραγματικό... θρίλερ και το Nets-Bucks και Sixers-Hawks τράβηξαν την προσοχή του κόσμου, ενώ τα social media του NBA εκτινάχθηκαν.
Σχετικά Άρθρα
Οι τελικοί των δύο περιφερειών βρίσκονται σε εξέλιξη, όμως για να προκύψει το τελικό ζευγάρι στην Ανατολή χρειάστηκε το Game 7. Ο κομισάριος του ΝΒΑ, Άνταμ Σίλβερ, μπορεί να νιώθει ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και την αποδοχή του τηλεοπτικού κοινού στο προϊόν που παρουσίασε φέτος, καθώς μετά τα υψηλά νούμερα τηλεθέασης που παρατηρήθηκαν στα play-in ανάμεσα στους Warriors και τους Lakers, είδε ακόμη ένα ρεκόρ να σπάει την φετινή σεζόν.

Συγκριτικά με την περσινή σεζόν, όπου τα play offs εκτυλίχθηκαν στη «φούσκα» του Ορλάντο λόγω της πανδημίας, τα νούμερα τηλεθέασης των καναλιών που καλύπτουν την μετάδοση αγώνων του NBA παρουσίασαν άνοδο 39%, όπου αυτό σημαίνει 3.500.000 περισσότερους τηλεθεατές.

Το τηλεοπτικό κανάλι TNT «χαμογέλασε» περισσότερο, καθώς είχε την ευκαιρία να καλύψει τους αγώνες «ζωής και θανάτου» στα ημιτελικά της Ανατολής, με τον αγώνα της ομάδας του «Greek Freak» απέναντι σε αυτή του Kevin Durant να σημειώνει το ρεκόρ τηλεθέασης σε αγώνα play offs της φετινή σεζόν με 6.9 εκατομμύρια τηλεθεατές. Όμως και το Game 7 των Hawks με τους Sixers, όπου βρήκε νικητές τα «γεράκια», στάθηκε αξιοπρεπέστατα σε αυτό το κομμάτι, καθώς το παρακολούθησαν 6.2 εκατομμύρια τηλεθεατές και αυτό με τη σειρά του ήταν το δεύτερο πιο... εμπορικό παιχνίδι στα φετινά play offs. Παράλληλα η απήχηση δεν ήταν μόνο εντός συνόρων στις H.Π.Α αλλά και παγκοσμίως με το κοινό να αυξάνεται κατά 22% από πέρυσι μέσω της ειδικής πλατφόρμας του NBA League Pass. Η Λίγκα φαίνεται να έχει βρει τον τρόπο να εξαπλώνεται διαρκώς και σε άλλες πλατφόρμες, καθώς τα social media στις μέρες μας έχουν σημαντικό ρόλο στη διαφήμιση ενός προϊόν.

Η φετινή σεζόν ήταν αρκετά... παραγωγική για το ΝΒΑ και σε αυτό το κομμάτι, βλέποντας στο Instagram να ξεπερνούν πλέον τους 57 εκατομμύρια followers (για την ακρίβεια 57.1), ενώ οι προβολές των βίντεο έφτασαν τις 1.1 δισ., με αποτέλεσμα να είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος λογαριασμός σε προβολές στην πλατφόρμα για το 2021.

Η φήμη του ΝΒΑ δεν γινόταν να ξεφύγει και από το γνωστή πλατφόρμα του Youtube, όπου παρουσίασε «τρομακτική» άνοδο συγκριτικά με το 2019 (79%) στην επισκεψιμότητα των βίντεο (175 εκατ.) και 130% αύξηση στις ώρες που παρακολούθησαν τα συγκεκριμένα βίντεο (15 εκατ.). Το ΝΒΑ μπορεί να μην ήταν ικανοποιημένο για τη μειωμένη απήχηση που είχαν τα play offs την περσινή σεζόν, όμως την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο νιώθει δικαιωμένο για το αποτέλεσμα, που φαίνεται πως το «αγκάλιασε» ο κόσμος.

Νίκος Τσώτας

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0