«Υπάρχουν ταξίδια ικανά να σε μετατρέψουν σε θρύλο» το σύνθημα του Οίκου Louis Vuitton που κατόρθωσε να επανενώσει το «θρυλικό» δίδυμο Φέντερερ και Ναδάλ, δύο χρόνια μετά… το σκάκι των Κριστιάνο – Μέσι!
Με αυτό το μήνυμα, ο οίκος μόδας, Louis Vuitton διαφημίζει τη νέα σειρά προϊόντων του, έχοντας ως μοντέλα τους «Fedal». To iconic και θρυλικό τενιστικό δίδυμο των Ρότζερ Φέντερερ και Ραφαέλ Ναδάλ «επανενώθηκε» υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες (χιόνι) και απεικονίζεται να εκδράμει στις ιταλικές Άλπεις, στους περίφημους «Δολομίτες» με απαράμιλλο στυλ και φινέτσα και με τσάντες τις οποίες υπογράφει ο διάσημος οίκος. «Υπάρχουν ταξίδια ικανά να σε μετατρέψουν σε θρύλο».
Την φωτογράφιση επιμελείται η διεθνούς φήμης φωτογράφος, Annie Leibovitz.
Οι δυο τους «καθημένοι» σε ένα μπαούλο που φέρει την υπογραφή του διάσημοι οίκου υποδύθηκαν σε ένα Q & A ρεσιτάλ, μνημονεύοντας τις κορυφαίες τους στιγμές, πότε γεννήθηκε η αντιπαλότητά τους στα κορτ, καθώς και για το τι θέλουν το κοινό τους να τους θυμάται.
Υπενθυμίζεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που ο οίκος Louis Vuitton, επανενώνει δύο θρύλους, καθώς παραμονές του του Μουντιάλ του 2022 στο Κατάρ είχε προετοιμάσει ένα poster όπου απεικονίζονταν Κριστιάνο και Μέσι. Οι δύο σκακιστές, όπως αποτυπώθηκαν, στην αφίσα που επιμελήθηκε ο οίκος μόδας σε συνεργασία με τον Bruce Pandolfini, τον καθηγητή σκακιού που συνέδραμε συμβουλευτικά στην προετοιμασία της σειράς του Netflix, «The Queen’s Gambit».
Victory is a State of Mind. @Cristiano and #LionelMessi captured by @annieleibovitz for @LouisVuitton. In addition to a long tradition of crafting trunks for the world’s most coveted sporting trophies, the Maison celebrates two of the most talented football players today. pic.twitter.com/AU9kPyI2wL
— Louis Vuitton (@LouisVuitton) November 19, 2022
Και φυσικά τι καλύτερο από την αποτύπωση των δύο κυρίων, του Αργεντίνου και του Πορτογάλου που έχουν συγκεντρώσει συνολικά 13 (8+5) «Χρυσές Μπάλες» με την διαφήμιση να επιτυγχάνει τους σκοπούς της και να συζητείται διεθνώς, επιτυγχάνοντας απήχηση στο ανδρικό κοινό και απογειώνοντας, κάπως φυσιολογικά, και τα κέρδη της εταιρείας.
Δημήτρης Τσάκνης