Stake.com και Τσέλσι ετοιμάζονται να... συγκρουστούν με το «πνεύμα» ενός πολύ πρόσφατου νόμου στην Premier League.
Οι ομάδες της Premier League συμφώνησαν στην απαγόρευση διαφήμισης στοιχηματικών εταιρειών, ως κεντρικό χορηγό στη φανέλα τους. Από το τέλος της σεζόν 2025/26 κι έπειτα, όμως. Και η Τσέλσι, μάλλον δεν έχει πρόθεση να αφήσει αυτό το χρονικό διάστημα να πάει χαμένο!
Σύμφωνα με το SportBusiness, οι «μπλε» του Λονδίνου βρέθηκαν μία ανάσα από τη σύναψη τριετούς συμφωνίας με πολύ γνωστή εταιρεία κρυπτονομισμάτων. Το όνομά της δεν έγινε γνωστό, αλλά λέγεται πως το ποσό που προσέφερε ξεπερνούσε τα 50 εκατ. ευρώ ανά έτος. Εν τέλει, δεν καρποφόρησε, με κύριο λόγο την αστάθεια που παρουσιάζει ο συγκεκριμένος κλάδος τα τελευταία χρόνια.
Η Τσέλσι ξαναβγήκε για... σαφάρι χορηγιών, απέρριψε την πρόταση της Alianz, καθώς τα 20 εκατ. ευρώ ετησίως της φάνηκαν λίγα, και φαίνεται πως θα συμφωνήσει με την Stake.com, στοιχηματική εταιρεία με έδρα την Αυστραλία και το Κουρασάο.
Τα χρήματα θα είναι λίγο λιγότερα των 50 εκατ. ευρώ ανά έτος, αλλά όπως γίνεται αντιληπτό, η συμφωνία δεν θα μπορέσει να συνεχιστεί και μετά τη σεζόν 2025/26. Τουλάχιστον ως προς τη συγκεκριμένη μορφή, δηλαδή τη διαφήμιση της Stake.com στο κέντρο του μπροστινού μέρους της φανέλας της Τσέλσι.
Ο λόγος δεν είναι άλλος από τη συμφωνία των ομάδων της Premier League -που εξελίχθηκε σε νόμο- να απαγορεύσουν τη διαφήμιση στοιχηματικών εταιρειών, στο κέντρο της φανέλας τους, από τη σεζόν 2026/27 κι έπειτα.
Αν προχωρήσει το deal ανάμεσα στις δύο πλευρές και διαρκέσει μόλις δύο χρόνια, δεν θα είναι παράνομο, αλλά σίγουρα, οι υπόλοιπες ομάδες της Premier League δεν θα το πάρουν με καλό... μάτι. Ήδη υπάρχουν «φωνές» για μη τήρηση του... πνεύματος του νόμου, αν ολοκληρωθεί η συμφωνία.
www.bnsports.gr
Σύμφωνα με το SportBusiness, οι «μπλε» του Λονδίνου βρέθηκαν μία ανάσα από τη σύναψη τριετούς συμφωνίας με πολύ γνωστή εταιρεία κρυπτονομισμάτων. Το όνομά της δεν έγινε γνωστό, αλλά λέγεται πως το ποσό που προσέφερε ξεπερνούσε τα 50 εκατ. ευρώ ανά έτος. Εν τέλει, δεν καρποφόρησε, με κύριο λόγο την αστάθεια που παρουσιάζει ο συγκεκριμένος κλάδος τα τελευταία χρόνια.
Η Τσέλσι ξαναβγήκε για... σαφάρι χορηγιών, απέρριψε την πρόταση της Alianz, καθώς τα 20 εκατ. ευρώ ετησίως της φάνηκαν λίγα, και φαίνεται πως θα συμφωνήσει με την Stake.com, στοιχηματική εταιρεία με έδρα την Αυστραλία και το Κουρασάο.
? NEW : Chelsea are in talks with Stake, Everton’s current shirt sponsor. Allianz only offered £20m a year. (@Lu_Class_ @Sportico @SportBusiness) pic.twitter.com/wbRtiqfiNa
— Pys (@CFCPys) June 15, 2023
Τα χρήματα θα είναι λίγο λιγότερα των 50 εκατ. ευρώ ανά έτος, αλλά όπως γίνεται αντιληπτό, η συμφωνία δεν θα μπορέσει να συνεχιστεί και μετά τη σεζόν 2025/26. Τουλάχιστον ως προς τη συγκεκριμένη μορφή, δηλαδή τη διαφήμιση της Stake.com στο κέντρο του μπροστινού μέρους της φανέλας της Τσέλσι.
Ο λόγος δεν είναι άλλος από τη συμφωνία των ομάδων της Premier League -που εξελίχθηκε σε νόμο- να απαγορεύσουν τη διαφήμιση στοιχηματικών εταιρειών, στο κέντρο της φανέλας τους, από τη σεζόν 2026/27 κι έπειτα.
Αν προχωρήσει το deal ανάμεσα στις δύο πλευρές και διαρκέσει μόλις δύο χρόνια, δεν θα είναι παράνομο, αλλά σίγουρα, οι υπόλοιπες ομάδες της Premier League δεν θα το πάρουν με καλό... μάτι. Ήδη υπάρχουν «φωνές» για μη τήρηση του... πνεύματος του νόμου, αν ολοκληρωθεί η συμφωνία.
www.bnsports.gr