To deal της χρονιάς στο MLS από τη Los Angeles FC, ξεπέρασε σε έσοδα αυτά της Ατλέτικο Μαδρίτης, για το Μετροπολιτάνο!
To MLS δεν βρίσκεται ανάμεσα στα ποιοτικότερα πρωταθλήματα του κόσμου, ούτε η Los Angeles FC, «μέσα» στις κορυφαίες ομάδες του πλανήτη. Όταν, όμως, πρόκειται για business, τα δεδομένα αλλάζουν. Σε τέτοιο βαθμό, που το brand μίας ομάδας που αγωνίζεται στις ΗΠΑ, «συναγωνίζεται» αυτό της πρωταθλήτριας Ισπανίας, εν έτει 2020/21, Ατλέτικο Μαδρίτης.
Η Los Angeles FC «έκλεισε» το μεγαλύτερο διαφημιστικό deal στο MLS, αφού συμφώνησε με την BMO Financial για την ονοματοδοσία του γηπέδου της, έναντι 92 εκατομμυρίων ευρώ, για τα επόμενα δέκα χρόνια! Ποσό «μαμούθ», αν αναλογιστεί κανείς πως τα 9,2 εκατ. ευρώ ανά έτος «ξεπερνούν» τα έσοδα της Ατλέτικο Μαδρίτης για την ονομασία του Μετροπολιτάνο, από τη Civitas!
Η νυν κάτοχος του τίτλου στο MLS, είναι το ακριβότερο πρότζεκτ στο MLS, που κοστολογείται περίπου στα 832 εκατ. ευρώ. Από την άλλη, το νεότευκτο γήπεδό της, κόστισε 324 εκατ. ευρώ το 2018 και όπως γίνεται αντιληπτό, μέσα στην επόμενη δεκαετία, μόνο το εν λόγω deal, θα έχει «φροντίσει» για την απόσβεση του 1/3, του τότε συνολικού κόστους.
Φάνης Τσοκανάς
www.bnsports.gr
Η Los Angeles FC «έκλεισε» το μεγαλύτερο διαφημιστικό deal στο MLS, αφού συμφώνησε με την BMO Financial για την ονοματοδοσία του γηπέδου της, έναντι 92 εκατομμυρίων ευρώ, για τα επόμενα δέκα χρόνια! Ποσό «μαμούθ», αν αναλογιστεί κανείς πως τα 9,2 εκατ. ευρώ ανά έτος «ξεπερνούν» τα έσοδα της Ατλέτικο Μαδρίτης για την ονομασία του Μετροπολιτάνο, από τη Civitas!
Η νυν κάτοχος του τίτλου στο MLS, είναι το ακριβότερο πρότζεκτ στο MLS, που κοστολογείται περίπου στα 832 εκατ. ευρώ. Από την άλλη, το νεότευκτο γήπεδό της, κόστισε 324 εκατ. ευρώ το 2018 και όπως γίνεται αντιληπτό, μέσα στην επόμενη δεκαετία, μόνο το εν λόγω deal, θα έχει «φροντίσει» για την απόσβεση του 1/3, του τότε συνολικού κόστους.
Φάνης Τσοκανάς
www.bnsports.gr