Ό,τι έχει και δεν… έχει προσέφερε το YouTube, προκειμένου να εξασφαλίσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του «Sunday Ticket» του NFL, πράγμα που τελικά κατάφερε!
Συμβόλαιο από… χρυσάφι εξασφάλισε το Αμερικανικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (NFL), για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του προγράμματος «Sunday Ticket». Η Google έδειξε από νωρίς τις διαθέσεις της να διευρύνει το περιεχόμενο του προγράμματος του YouTube TV και έτσι εξασφάλισε το συγκεκριμένο πακέτο έναντι ενός πραγματικά… αστρονομικού ποσού!
NEWS: NFL Sunday Ticket is moving from DirecTV to YouTube TV.
— Front Office Sports (@FOS) December 22, 2022
The NFL and Google have reached a multi-year deal for the package worth roughly $2 billion, per @WSJ.
The deal begins next season. pic.twitter.com/rCF3yOwXrk
Πρόκειται για ένα «deal» που θα φτάσει τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως (!) και θα περιλαμβάνει τους αγώνες που θα διεξάγονται στο κυριακάτικο πρόγραμμα του NFL. Η συμφωνία θα ξεκινήσει να ισχύει από την επόμενη σεζόν (2023-2024) και όπως ανακοινώθηκε θα έχει διάρκεια για επτά ολόκληρα χρόνια!
Τι είναι όμως αυτό το περιβόητο «Sunday Ticket»; Ουσιαστικά αφορά τη μετάδοση αγώνων που λαμβάνουν χώρα τις Κυριακές και δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα των τοπικών καναλιών των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής. Έτσι, με την επιλογή του συγκεκριμένου πακέτου, μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει την αγαπημένη του ομάδα.
BREAKING: It's official, YouTube will exclusively distribute @NFL Sunday Ticket starting in 2023 pic.twitter.com/ptRftLYv7n
— Sportico (@Sportico) December 22, 2022
Μέχρι πρότινος τα δικαιώματα ανήκαν στο DirecTV, το οποίο είχε αναλάβει τη μετάδοση των παιχνιδιών από το 1994. Κατά την τελευταία ανανέωση του συμβολαίου του με τη διοργανώτρια αρχή το 2014, κατέβαλλε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό του 1.5 δισ. δολαρίων! Ωστόσο, πλέον, φαίνεται ότι ήρθε η ώρα για αλλαγή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όποιος θελήσει να αποκτήσει το «Sunday Ticket» (που είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στις ΗΠΑ), έχει δύο επιλογές στη διάθεσή του. Είτε μπορεί να εγγραφεί ως συνδρομητής στο γενικότερο πρόγραμμα του YouTube TV, είτε να κάνει μία συνδρομή αποκλειστικά για τα ματς του NFL. Παρ’ όλα αυτά, δεν έχουν γίνει γνωστές ακόμα οι τιμές για την εκάστοτε περίπτωση.
Τάσος Φαραός