Μία συμβουλευτική εταιρεία με «άρωμα» ΝΒΑ και Ρεάλ Μαδρίτης είναι ο νέος σημαντικός συνεργάτης της Μπαρτσελόνα.
Η Μπαρτσελόνα βρίσκεται σε μία διαρκή προσπάθεια αναμόρφωσης, και κυρίως διόρθωσης, των «κακώς κειμένων» του συλλόγου. Κυρίως στον οικονομικό τομέα.
Στις κινήσεις προς αυτήν την κατεύθυνση, συμπεριλαμβάνεται και η διαδικασία ανακαίνισης, αλλά και ονοματοδοσίας, της εμβληματικής της έδρας, του Καμπ Νου.
Το Spotify Καμπ Νου, όπως θα ονομάζεται, δεν είναι, ωστόσο, μία απλή αναδιαμόρφωση του σταδίου. Αλλά ένα πολύπλευρο επιχειρηματικό πλάνο, που μελλοντικά, υπολογίζεται πως θα αποφέρει 200 εκατ. ευρώ τον χρόνο στην Μπαρτσελόνα. Κι ένα τέτοιο σχέδιο, σίγουρα απαιτεί «συμμάχους».
Ένας από τους σημαντικότερους είναι η αμερικανική συμβουλευτική εταιρεία, Legends, διόλου άγνωστη στους «μπλαουγκράνα», αλλά και στον «άσπονδο» εχθρό τους, τη Ρεάλ Μαδρίτης, με την οποία συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια.
Ουσιαστικά, αυτή συμβούλεψε την Μπαρτσελόνα, για το πώς θα λάβει την απαιτούμενη οικονομική ενίσχυση από τη Goldman Sachs, για το πρότζεκτ Espai Barça.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Legends, μόλις το ανακαινισμένο γήπεδο ανοίξει τις πύλες του, θα αποφέρει έσοδα ύψους 120 εκατ. ευρώ (περίπου) ετησίως. Όταν γίνει πλήρως λειτουργικό, το εν λόγω πόσο θα «αγγίζει» τα 200 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται οι νέες χορηγίες που δύναται να προστεθούν.
Ο ρόλος της Legends είναι ακριβώς αυτός: να καταφέρει με τις βελτιωτικές κινήσεις της, να βγάλει... αληθινές τις προαναφερθείσες προβλέψεις.
Το μεγαλύτερο κέρδος για την Μπαρτσελόνα, ωστόσο, είναι η προσθήκη ενός συμβουλευτικού «κολοσσού» στους συνεργάτες της. Άλλωστε, πλην της Ρεάλ Μαδρίτης, η Legends συνεργάζεται με ιστορικές ομάδες του ΝΒΑ, όπως οι Φοίνιξ Σανς και οι Σαν Αντόνιο Σπερς.
Υπάρχει αθλητικό προϊόν που να «πωλείται» καλύτερα από αυτό του ΝΒΑ;
Φάνης Τσοκανάς
www.bnsports.gr
Στις κινήσεις προς αυτήν την κατεύθυνση, συμπεριλαμβάνεται και η διαδικασία ανακαίνισης, αλλά και ονοματοδοσίας, της εμβληματικής της έδρας, του Καμπ Νου.
Το Spotify Καμπ Νου, όπως θα ονομάζεται, δεν είναι, ωστόσο, μία απλή αναδιαμόρφωση του σταδίου. Αλλά ένα πολύπλευρο επιχειρηματικό πλάνο, που μελλοντικά, υπολογίζεται πως θα αποφέρει 200 εκατ. ευρώ τον χρόνο στην Μπαρτσελόνα. Κι ένα τέτοιο σχέδιο, σίγουρα απαιτεί «συμμάχους».
Ένας από τους σημαντικότερους είναι η αμερικανική συμβουλευτική εταιρεία, Legends, διόλου άγνωστη στους «μπλαουγκράνα», αλλά και στον «άσπονδο» εχθρό τους, τη Ρεάλ Μαδρίτης, με την οποία συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια.
Ουσιαστικά, αυτή συμβούλεψε την Μπαρτσελόνα, για το πώς θα λάβει την απαιτούμενη οικονομική ενίσχυση από τη Goldman Sachs, για το πρότζεκτ Espai Barça.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Legends, μόλις το ανακαινισμένο γήπεδο ανοίξει τις πύλες του, θα αποφέρει έσοδα ύψους 120 εκατ. ευρώ (περίπου) ετησίως. Όταν γίνει πλήρως λειτουργικό, το εν λόγω πόσο θα «αγγίζει» τα 200 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται οι νέες χορηγίες που δύναται να προστεθούν.
Ο ρόλος της Legends είναι ακριβώς αυτός: να καταφέρει με τις βελτιωτικές κινήσεις της, να βγάλει... αληθινές τις προαναφερθείσες προβλέψεις.
Το μεγαλύτερο κέρδος για την Μπαρτσελόνα, ωστόσο, είναι η προσθήκη ενός συμβουλευτικού «κολοσσού» στους συνεργάτες της. Άλλωστε, πλην της Ρεάλ Μαδρίτης, η Legends συνεργάζεται με ιστορικές ομάδες του ΝΒΑ, όπως οι Φοίνιξ Σανς και οι Σαν Αντόνιο Σπερς.
Υπάρχει αθλητικό προϊόν που να «πωλείται» καλύτερα από αυτό του ΝΒΑ;
Φάνης Τσοκανάς
www.bnsports.gr