Τα βλέμματα των Ηνωμένων Πολιτειών... και κατ' επέκταση ολόκληρου του πλανήτη στρέφεται στον τελικό του Super Bowl. Πρόκειται για το κορυφαίο σε ακροαματικότητα αθλητικό γεγονός, καθώς στο ημίχρονο φιλοξενούνται καλλιτέχνες παγκόσμιας δημοφιλίας. Αρκεί να ανατρέξετε στην περασμένη σεζόν, όπου οι θρύλοι του χιπ χοπ Kendrick Lamar, Dr Dre και Snoop Dog έκαναν την παρουσία τους, με 120 εκ. θεατές να παρακολουθούν από κάθε σπιθαμή της γης.
Αυτά είδε ο παγκόσμιο κολοσσός Apple και αποφάσισε να κάνει μπάσιμο την κατάλληλη στιγμή. Με την Pepsi να αποχωρεί έπειτα από την λήξη του 10ετούς συμβολαίου, η θέση του κεντρικού χορηγού έμεινε κενή. Έτσι λοιπόν η εταιρία από την Καλιφόρνια προσέφερε 250 εκ. ευρώ, με σκοπό να προβάλλεται το brand name της για τα επόμενα 5 χρόνια.
#ICYMI: @Apple is the new title sponsor of the @SuperBowl Halftime Show after signing a 5-year deal at $50M per year.
— Sports Business Journal (@SBJ) September 24, 2022
More from @BenFischerSBJ ⬇️https://t.co/GWYjrVJGH0 pic.twitter.com/bDxA0o4Rga
Πρόκειται για το μέγιστο ποσό που αναζητούσε το NFL και κατά πάσα πιθανότητα επηρέασε και την χθεσινή ανακοίνωση με την πρώτη headliner του φετινού Super Bowl. Πρόκειται για την θρύλο της pop/rnb μουσικής, Rihanna, που στο άκουσμα του ονόματος της κυριάρχησε πανικός στα social media.
— Rihanna (@rihanna) September 25, 2022
Μάλιστα η Apple δε σταματά εδώ και προσπαθεί να εισχωρήσει ακόμη περισσότερο στη διοργάνωση, πραγματοποιώντας προσφορά για τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη, καθώς υπάρχουν αρκετοί ακόμη μνηστήρες με πολύ δυνατές οικονομικές προτάσεις. Το μέλλον θα δείξει...
Αντώνης Νιανιάς
www.bnsports.gr