Σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Sports Business Journal», ο celebrity NBAερ Κάιλ Κούζμα αποτελεί ένα από τα κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας του Yoshida Porter. Πρόκειται για μία ασιατική εταιρία που παράγει τσάντες υψηλής ραπτικής, επιδιώκοντας να προσελκύσει κοινό που θέλει να μετακινείται με στυλ.
Το ότι λάνσαρε αποσκευή χειρός που έχει την ιδιότητα του φορητού ψυγείου, είναι από μόνο του περίεργο. Πόσο μάλλον όταν μαθαίνει κανείς ότι σε αυτό παίζει ρόλο και η πασίγνωστη μπύρα Stella Artois, η οποία αποτελεί συνέταιρο αυτού του νέου εγχειρήματος.
Secure the Bag ?@StellaArtois has launched a new campaign with @YOSHIDA_PORTER featuring @kylekuzma and limited-edition 25 oz. cans, each with a unique QR code. pic.twitter.com/djwhTQ49L3
— Sports Business Journal (@SBJ) August 1, 2022
Για την προώθηση των νέων αυτών προϊόντων ακολουθήθηκαν δύο τακτικές. Αρχικά, η ιαπωνική επιχείρηση άνοιξε φόρμα στην επίσημη ιστοσελίδα της και τρέχει διαγωνισμό, όπου αν κανείς συμπληρώσει τα στοιχεία του, μπορεί να κερδίσει 10 χιλ. ευρώ για ψώνια.
Από την άλλη, η βελγική ζυθοποιεία αποφάσισε να κυκλοφορήσει συλλεκτικές συλλεκτικές συσκευασίες, οι οποία θα αναγράφουν έναν κωδικό QR, με τον οποίο οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μία από τις καινούριες τσάντες - θερμό.
Αναφορικά με τον 27χρονο φόργουορντ των Ουάσιγκτον Ουίζαρντς, εμφανίστηκε ικανοποιημένος δηλώνοντας: «Η μόδα ήταν πάντα βασικό μέρος της ταυτότητάς μου και του τρόπου με τον οποίο εκφράζομαι, και ήταν συναρπαστικό να συνεργάζομαι με μια μάρκα που κατανοεί τη σημασία της απόλαυσης της ζωής με στυλ».
Αντώνης Νιανιάς