Η Qatar Airways έγινε ο νέος επίσημος χορηγός της Παρί Σεν Ζερμέν και το deal αυτό θα βλέπει τους Πρωταθλητές Γαλλίας να βάζουν στα ταμεία τους 65 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο. Μόλις πέντε εκατ. ευρώ λιγότερα από την πρώτη Ρεάλ Μαδρίτης και την Emirates.
Πλήρης ανανέωση στις εμφανίσεις των Παριζιάνων για τη σεζόν 2022/23, καθώς δεν άλλαξε μόνο ο κεντρικός χορηγός σε Qatar Airways από την Accor, αλλά παράλληλα άλλαξε και ο σπόνσορας στο μπράτσο της εμφάνισης. Εκεί όπου υπήρχε τα τελευταία χρόνια το σήμα της QNB, αντικαταστάθηκε από την «GOAT» η οποία είναι μία ηλεκτρονική πλατφόρμα για αγορά παπουτσιών.
PSG drop their 2022-23 home kit featuring new sleeve partner GOAT ? pic.twitter.com/WitemxSuDf
— B/R Football (@brfootball) June 29, 2022
Αρκετά παράδοξα, στο κομμάτι του χρηματικού ποσού, όσον αφορά την συνεργασία της Παρί με την αεροπορική εταιρεία Qatar Airways, δεν θα υπάρχει ούτε η ελάχιστη αύξηση εσόδων σε σχέση με την Accor, διότι και οι δύο πληρώνουν/πλήρωναν την γαλλική ομάδα με 65 εκατομμύρια ευρώ ανά σεζόν. Γεγονός που συνεχίζει να βλέπει την ΠΣΖ στην 2η θέση των πιο ακριβοπληρωμένων συμφωνιών ομάδων με χορηγούς σε εμφανίσεις.
Η πρώτη στη λίστα Ρεάλ Μαδρίτης συνεχίζει να είναι πρώτη, μιας και από την συνεργασία της με την Emirates, βάζει στα ταμεία της 70 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο. Μάλιστα, στην 3η θέση βρίσκεται η Μπαρτσελόνα η οποία θα βλέπει από το τέλος της σεζόν στον τραπεζικό λογαριασμό της το ποσό των 57,5 εκατ. ευρώ λόγω Spotify. Επιπλέον, την 4η θέση μοιράζονται οι σύλλογοι του Μάντσεστερ (Σίτι και Γιουνάιτεντ) οι οποίες λαμβάνουν 55 εκατ. ευρώ από την Etihad και Team Viewer αντίστοιχα.
Η 10άδα της σχετικής λίστας:
Φοίβος Πεφάνης