Για μακροπρόθεσμη συνεργασία με τον γερμανικό κολοσσό ένδυσης κάνει λόγο η ανακοίνωση των πρωταθλητών Ιταλίας, συνεχίζοντας για πέμπτη διαδοχική σεζόν την μεταξύ τους σχέση εμπιστοσύνης. Πέρα από... γούρι που ακολούθησε την κατάκτηση του «σκουντέτο», η PUMA έφερε και μεγάλες ετήσιες οικονομικές εισροές, οι οποίες ανερχόταν στα 20 εκ. ευρώ.
? @pumafootball and #ACMilan announce a long-term extension of their partnership and will launch the "PUMA House of Football" Training Center ➡️ https://t.co/kkfkiEQQnm#SempreMilan pic.twitter.com/DOoPMHDbES
— AC Milan (@acmilan) June 29, 2022
Με την ανανέωση βέβαια το ποσό αναμένεται να αυξηθεί, γεγονός που μαρτυρά η μετονομασία της προπονητικής εγκατάστασης του γυναικείου τμήματος, αλλά και των ακαδημιών. Το μέχρι πρότινος «Vismara Center», θα φέρει την επιγραφή «PUMA House of Football», ενώ πέρα των αγωνιστικών υποχρεώσεων αναμένεται να φιλοξενεί και σπουδαίες πολιτιστικές διοργανώσεις.
"PUMA House of Football" ?@pumafootball becomes the official naming partner of the Vismara Center, the base of the Club's future talents and Women’s Team
— AC Milan (@acmilan) June 29, 2022
PUMA diventa il Naming Partner Ufficiale del Centro Vismara, la casa dei futuri talenti del Club e delle rossonere pic.twitter.com/T2ap1BB5ex
Τα προαναφερόμενα συνοδεύτηκαν με διθυράμβους της Μίλαν, η οποία κάνει λόγο για μία εταιρία που επιτυγχάνει στο μέγιστο την αποτύπωση του τοπικού στυλ. Παράλληλα αναφέρει ότι τα υλικά που χρησιμοποιούνται στις εμφανίσεις είναι ανακυκλώσιμα και οικολογικά προς το περιβάλλον, ζήτημα μείζον για την σύγχρονη εποχή.
Τοποθέτηση πάνω στο νέο deal έκανε και ο CEO της PUMA Μπιόρν Γκούλντεν
«Πρόκειται για ένα φανταστικό επόμενο βήμα για τη συνεργασία μας με την AC Milan, δύο επωνυμίες με έμφαση στη διαφορετικότητα, τη συμμετοχή, την καινοτομία, τις επιδόσεις και την ποδοσφαιρική κουλτούρα. Στόχος μας είναι να προωθήσουμε την καινοτομία εντός και εκτός γηπέδου.
Επιθυμούμε να συνεχίσουμε να είμαστε από τις πιο βιώσιμες μάρκες και να υποστηρίζουμε το γυναικείο ποδόσφαιρο. Αυτή η συνεργασία βρίσκει επίσης την PUMA να επενδύει στο Vismara Performance Center. Αυτό θα είναι ένα ξεχωριστό μέρος για να αναπτύξουμε μελλοντικά αστέρια στην AC Milan και να φέρουμε και τα μεταξύ μας brand name ακόμη πιο κοντά».
Για να συμπληρώσει ο CEO της Μίλαν, Ιβάν Γκαζίδης
«Είμαστε πολύ περήφανοι που συνεχίζουμε αυτό το ταξίδι με τον μακροχρόνιο συνεργάτη μας PUMA, τον βασικό χορηγό μας από το 2018. Με τα χρόνια, η συνεργασία με την PUMA μας επέτρεψε να οικοδομήσουμε μια σταθερή και αυθεντική συνεργασία βασισμένη στην καινοτομία, την ποδοσφαιρική κουλτούρα και τις κοινές μας αξίες, πάντα με προοδευτική στάση.
Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτό το νέο κεφάλαιο στη σχέση μας, το οποίο θα επικεντρωθεί έντονα στην ανάπτυξη του γυναικείου ποδοσφαίρου και στην επόμενη γενιά ταλέντων, τα οποία είναι και τα δύο τέλεια ευθυγραμμισμένα με το όραμά μας για τον σύλλογο».
Αντώνης Νιανιάς