Η αγγλική εταιρεία πώλησης αυτοκινήτων, Cazoo, θα είναι ο κεντρικός χορηγός στη φανέλα των Μασσαλών από τη σεζόν 2022/23.
Λίγους μήνες αργότερα από το deal μεταξύ Λιλ και Cazoo, η βρετανική εταιρεία επεκτείνεται και από πλευρά Μασσαλίας και ανακοινώνει συμφωνία με την αντίπαλο του ΠΑΟΚ στο UEFA EuropaConference League, τη Μαρσέιγ.
Cazoo ? @OM_Officiel
— Cazoo (@CazooUK) March 24, 2022
We're excited to announce that we have signed a multi-year agreement to become the main partner and shirt sponsor of the Olympique de Marseille ?? ?
Find out more: https://t.co/xsdkRH8PzB#OMxCazoo pic.twitter.com/FTcUEiPwQP
Η συμφωνία θα έρθει… στη ζωή τη 1η Ιουλίου του 2022 όταν και τελειώσει το συμβόλαιο με τον τωρινό σπόνσορα, την Uber Eats. Ενώ το ποσό του συμβολαίου αναμένεται να ξεπεράσει αυτό της Uber Eats που φτάνει τα 3 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Ο διευθύνοντας Σύμβουλος της Cazoo, Άλεξ Τσέστερμαν, δήλωσε:
«Είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε με έναν σύλλογο όπως την Μαρσέιγ. Είναι μία από την μεγαλύτερες ομάδες στην Γαλλία και ένα πολύ φιλόδοξο κλαμπ, σαν την εταιρεία μας. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τους φιλάθλους και να παραδώσουμε την καλύτερη εμπειρία πώλησης αυτοκινήτων από το 2022 και έπειτα».
Ο Πρόεδρος της Μαρσέιγ, Πάμπλο Λονγκόρια, είπε:
«Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη αρχή της συνεργασίας μας με την Cazoo, μία νέα εταιρεία που έχει ήδη φτάσει στο επίπεδο πολλών διεθνών εταιρειών κολοσσών. Η συνεργασία μας συμβολίζει την επιθυμία να αγωνιζόμαστε στην Ευρώπη και να συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε μαζί».
Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι η Cazoo έχει απλώσει τα… χέρια της και στην Ιβηρική Χερσόνησο, αφού από το ερχόμενο καλοκαίρι θα βλέπει το όνομά της στο μπροστινό μέρος των φανελών της Ρεάλ Σοσιεδάδ και της Βαλένθια.
Φοίβος Πεφάνης