Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Πεκίνου είναι επίσημα οι Αγώνες με τις λιγότερες προβολές στην primetime του NBC που έχουν γίνει ποτέ, πράγμα που δημιουργεί προβληματισμό, μειωμένα έσοδα και αρνητικά «ρεκόρ»!
Δεν είχαν την ανταπόκριση που αναμενόταν οι Ολυμπιακοί Αγώνες, οι οποίοι έκαναν ιστορικό «χαμηλό» στην τηλεθέασή τους στην primetime του NBC, προβληματίζοντας όσους επένδυσαν σε αυτούς.
Αναλυτικότερα, οι Ολυμπιακοί Αγώνες, οι οποίοι είχαν διάρκεια δύο εβδομάδων, είχαν κατά μέσο όρο 10,7 εκατομμύρια θεατές ανά βραδιά στην τηλεόραση, όπως ανακοίνωσε το NBC τη Δευτέρα, με τον αριθμό να αυξάνεται ελαφρώς στα 11,4 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένων όλων των άλλων πλατφόρμων τηλεθέασης.
Στο Τόκιο, στο οποίο είχε γίνει το προηγούμενο χαμηλότερο «ρεκόρ», είχε κατά μέσο όρο 15,1 εκατομμύρια τηλεθεατές στο primetime. Πριν από τέσσερα χρόνια, οι Αγώνες της Πιονγκτσάνγκ είχαν κατά μέσο όρο 17,8 εκατομμύρια θεατές ανά βραδιά. Για την ιστορία, να αναφέρουμε πως το NBC κατέχει τα δικαιώματα των μέσων ενημέρωσης των ΗΠΑ για τους Ολυμπιακούς Αγώνες έως το 2032.
Ωστόσο, η κάλυψη του NBC είχε επίσης ψηφιακή παρουσία. Το δίκτυο είπε ότι 160 εκατομμύρια Αμερικανοί παρακολούθησαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες σε όλες τις πλατφόρμες NBCUniversal. Το Peacock, το οποίο κυκλοφόρησε το 2020, είχε την «καλύτερη διάρκεια χρήσης 18 ημερών» κατά τη διάρκεια των Αγώνων.
Αν η τηλεθέαση των Αγώνων είχε πράγματι ένα σημείο αναφοράς, αυτό ήταν ο αγώνας για το χρυσό μετάλλιο χόκεϊ γυναικών μεταξύ Καναδά και Ηνωμένων Πολιτειών. Είχε κατά μέσο όρο 3,54 εκατομμύρια θεατές, περισσότερους από οποιοδήποτε παιχνίδι NHL που μεταδόθηκε τηλεοπτικά στις ΗΠΑ αυτή τη σεζόν.
Υπήρχαν 4,3 δισεκατομμύρια λεπτά ροής σε ψηφιακά και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθιστώντας το Πεκίνο τους Χειμερινούς Αγώνες με τη μεγαλύτερη ροή της εταιρείας ποτέ. Αυτός ο αριθμός ήταν 5,6 δισεκατομμύρια για το Τόκιο.
Δημήτρης Μανάκος