Το TikTok σύναψε μονοετή συμφωνία με τη Συνομοσπονδία Αφρικανικού Ποδοσφαίρου (CAF), ώστε να αποτελέσει χορηγό του Κόπα Άφρικα ανδρών και γυναικών, όσο και του Champions League της ηπείρου.
Πρόκειται για την πρώτη χορηγική… επέκταση της εταιρείας στην Αφρική, η οποία προβλέπει την παραχώρηση δικαιωμάτων της διοργάνωσης τόσο πριν και μετά το ματς, όσο και στιγμιοτύπων της εκάστοτε αναμέτρησης.
.@tiktok_us announced a first-of-its-kind partnership with the @CAF_Online.
— Sports Business Journal (@sbjsbd) January 6, 2022
Through this year-long sponsorship, TikTok will be supporting the #TotalEnergiesAFCON2021, CAF Champions League 2022 and the TotalEnergies CAF Women's Africa Cup of Nations 2022. pic.twitter.com/EgS7zzzcsZ
Υπενθυμίζεται πως το Κόπα Άφρικα, ξεκίνησε στις 9 Ιανουαρίου, ενώ ο αντίστοιχος θεσμών των γυναικών διεξάγεται στο Μαρόκο τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους. Βασικός χορηγός και των δύο, παραμένει η πολυεθνική εταιρεία πετρελαίου και αερίου, TotalEnergies, με ένα συμβόλαιο που ξεκίνησε το 2016-17 έως το 2023-24.
Όπως γίνεται αντιληπτό, το TikTok συνεχίζει να παίζει σημαίνοντα ρόλο στα μεγάλα ποδοσφαιρικά ραντεβού, αφού μετά τον λογαριασμό του EURO 2020, που έφτασε τα 2 εκατ. ακόλουθους σε λιγότερο από δύο εβδομάδες, κάτι ανάλογο συμβαίνει και το Κόπα Άφρικα, που μετρά ήδη 1,6 εκατομμύρια!
«Το ποδοσφαιρικό περιεχόμενο έχει μεγάλη ζήτηση στην Αφρική και μαζί με το TikTok θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε ένα κοινό που θα βρίσκεται σε αλληλεπίδραση με τη διοργάνωση», ανέφερε ο Veron Mosengo-Omba, γενικός γραμματέας της CAF, συμπληρώνοντας: «Δεν θέλουμε να είμαστε μόνο μία ποδοσφαιρική ομοσπονδία, αλλά να συνεχίσουμε να παράγουμε ψυχαγωγία επιπέδου στους φιλάθλους του πλανήτη».