Η ιστορική σεζόν της Formula 1 για το 2021 με το… απίθανο φινάλε σηματοδότησε την καλύτερη χρονιά για την εμβληματική σειρά αγώνων, η οποία έχει εκτοξευτεί σε δημοτικότητα (και) από τότε που το Netflix έκανε το ντεμπούτο του με το «Drive to Survive» το 2019.
Η «Liberty Media» εξαγόρασε την F1 έναντι 4 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2017 από την εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων «CVC Capital» και έκτοτε οδήγησε την επιχείρηση μηχανοκίνητου αθλητισμού σε μια μεγάλη άνοδο!
Σε όλο το ESPN, το ESPN2 και το ABC, η F1 είχε κατά μέσο όρο 934.000 θεατές ανά αγώνα το 2021, μια αύξηση 54% από έτος σε έτος και τη σεζόν με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση μέχρι στιγμής.
Το φινάλε της σεζόν 2021 στο Grand Prix του Αμπού Ντάμπι στο ESPN2 είχε κατά μέσο όρο 963.000 θεατές, σε σύγκριση με 523.000 θεατές κατά μέσο όρο για το περσινό φινάλε.
Ο αγώνας με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση έλαβε χώρα τον Οκτώβριο στο Αμερικανικό Grand Prix στο Όστιν του Τέξας, το οποίο είχε κατά μέσο όρο 1,2 εκατομμύρια θεατές στο ABC.
Παράλληλα, τον Ιούνιο, η σειρά αγώνων ανακοίνωσε μια πενταετή παγκόσμια συνεργασία 100 εκατομμυρίων ευρώ με Crypto.com.
Κυριάκος Δημητρόπουλος
www.bnsports.grNew car, new circuit, new driver line-ups...
— Formula 1 (@F1) January 1, 2022
What are you most excited for in 2022?#F1 https://t.co/Qul7NF4szf