Crypto.com και αθλητισμός γίνονται έννοιες αλληλένδετες, αφού μετά το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ, ήρθε η σειρά του ράγκμπι να διαφημίσει την εταιρεία, στο πιο σημαντικό παιχνίδι της χρονιάς, έναντι επταψήφιου ποσού που… ζαλίζει!
H «εισβολή» της Crypto.com στον χώρο του αθλητισμού δεν λέει να λάβει τέλος, αφού προχώρησε σε μία νέα συμφωνία, για διαφήμιση της εταιρείας κατά τη διάρκεια του Super Bowl!
Το ποσό που θα χρειαστεί να καταβάλει θα είναι, προφανώς, υπέρογκο, αλλά δεν έχει γίνει γνωστό έως τώρα. Το μόνο δεδομένο είναι πως για 30 δευτερόλεπτα διαφήμισης στο φετινό event, απαιτούνται 6.5 εκατ. δολάρια!
Η συμφωνία αυτή αποτελεί και την πιο πρόσφατη κίνηση της εταιρείας κρυπτονομισμάτων στον αθλητικό χώρο. Όπως έγινε γνωστό, τον περασμένο μήνα πλήρωσε 700 εκατ. δολάρια για τα δικαιώματα της ονομασίας του Staples Center, της έδρας των Los Angeles Lakers. Παράλληλα με το NBA, έγινε χορηγός του τελικού Κυπέλλου Ιταλίας στο ποδόσφαιρο, του πλέον διαδεδομένου, Coppa Italia και μάλλον, έπεται… συνέχεια.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στην Wall Street Journal ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Kris Marszalek, στόχος της crypto.com είναι να συγκαταλέγεται μέσα στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια, στις 20 κορυφαίες εταιρείες του πλανήτη.
«Στηρίζοντας διάφορα αθλήματα, διευρύνουμε το κοινό μας. Το Super Bowl είναι ακόμα ένα βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση» συμπλήρωσε.
Υπενθυμίζεται πως ο σημαντικότερος αγώνας του ράγκμπι, είναι προγραμματισμένος για τις 13 Φεβρουαρίου του 2022, στο Sofi Stadium, του Λος Άντζελες.