Η είδηση προέκυψε λίγα 24ωρα μετά την ψήφο των μετόχων των συλλόγων του πρωταθλήματος για την απομάκρυνση του Τζόρντι Μπερτομέου από τις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου.
Η Euroleague δεν είναι ο πρώτος αθλητικός οργανισμός με τον οποίο συνεργάστηκε το Facebook.
Οι Γουλβς της Πρέμιερ Λιγκ είχαν συμφωνήσει να μεταδοθούν έξι από τους αγώνες προετοιμασίας τους στην συνδρομητική πλατφόρμα του Facebook φέτος, με την τηλεθέαση να παγαίνει στο… θεό.
#Facebook to Stream Live EuroLeague Games#sportsbiz #sportbusinesshttps://t.co/2o3jrdYGUt
— Financial Sports® (@FinancialSs) November 3, 2021
Ακόμη, τον περασμένο Φεβρουάριο, το ποδόσφαιρο της Βραζιλίας τόσο στην πρώτη εθνική όσο και στη δεύτερη άρχισε να μεταδίδεται ζωντανά στο Facebook σε όλους τους οπαδούς του εξωτερικού.
Τέλος, το MLS συνεργάστηκε με το Facebook τον Ιανουάριο για να μεταδίδει παιχνίδια για 7,99 δολάρια κάθε ματς ή 74,99 δολάρια ανά σεζόν.
Κυριάκος Δημητρόπουλος
www.bnsports.gr