Sports Βusiness

Το ψηφιακό μέλλον της Ντόρτμουντ στα «χέρια» της Horizm!

Το ψηφιακό μέλλον της Ντόρτμουντ στα «χέρια» της Horizm!

Η Μπορούσια Ντόρτμουντ έγινε το τελευταίο «μεταγραφικό απόκτημα» της Horizm, η οποία αναλαμβάνει, πλέον, το έργο της εκτός αγωνιστικού χώρου εκτόξευσης του συλλόγου!

Η Μπορούσια Ντόρτμουντ έγινε η τελευταία κάτοχος του Champions League που επέλεξε την Horizm για να διαχειρίζεται τα ψηφιακά της μέσα.

Οι Βεστφαλοί είναι πλέον οι πρώτοι από το γερμανικό πρωτάθλημα που εντάσσονται στο «ρόστερ» της συγκεκριμένης εταιρείας, με τη λίστα των ποδοσφαιρικών συλλόγων που συνεργάζονται μαζί της ολοένα και να μεγαλώνει.

Μέσα σε αυτές, συγκαταλέγονται η Ίντερ, η Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά και η νυν κάτοχος του τροπαίου, Τσέλσι.

Ούσα μία από τις πιο επιτυχημένες ομάδες της Γερμανίας, η Ντόρτμουντ αποτελεί μία πάρα πολύ σημαντική προσθήκη, αφού είναι ένας σύλλογος με παρά πολύ μεγάλη και πιστή βάση οπαδών, που συνήθως γεμίζει την έδρα της, το Βέστφαλεν.

Ωστόσο, παραμένουν πιστοί εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων, αφού στα social media την ακολουθούν περισσότεροι από 24 εκατ. άνθρωποι και μέσω αυτής της συμφωνίας, ήθελε να εξασφαλίσει ακριβώς αυτό: ότι το κοινό της θα παραμείνει ενεργό, ικανοποιημένο και ίσως αυξηθεί!

Καλούμενος να σχολιάσει τη συμφωνία, ο υπεύθυνος των ψηφιακών μέσω για την Μπορούσια Ντόρτμουντ, Alexander Mühl, ανέφερε:

«Αντιλαμβανόμαστε ότι η απόδοσή μας στα social media, είναι εξίσου σημαντική με αυτήν εντός γηπέδου. Πάντοτε αναζητούμε καινοτομίες και συνεργασίες, που θα μας δώσουν μία πιο πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτουμε».

Από την πλευρά της Horizm, ο Υπεύθυνος του Εμπορικού τμήματος, Sam Grimley δήλωσε:

«Είμαστε πολύ περήφανοι για τη συνεργασία μας με τη Ντόρτμουντ. Ο σύλλογος είναι στενά συνδεδεμένος με το ποδοσφαιρικό πάθος και ελπίζουμε μέσω της συμφωνίας μας, να τον βοηθήσουμε στην περαιτέρω ανάπτυξή του στον ψηφιακό τομέα».

Φάνης Τσοκανάς

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0