Οι Μπρούκλιν Νετς προχώρησαν τη Δευτέρα (27/09) σε πολυετή συμφωνία εμφάνισης χορηγού στις φανέλες τους με την διαδικτυακή πλατφόρμα συναλλαγών, Webull. Η αξία του συμβολαίου που συνδέει την ομάδα με την συγκεκριμένη εταιρία φέρεται να είναι περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, σύμφωνα με το CNBC.
Το προηγούμενο ρεκόρ με τη μεγαλύτερη συμφωνία ανά σεζόν για χορηγό φανέλας κατείχαν οι Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς, λαμβάνοντας 20 εκατομμύρια δολάρια ετησίως από την ιαπωνική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Rakuten.
Την περασμένη εβδομάδα, οι Λος Άντζελες Λέικερς «έκλεισαν» μια πενταετή χορηγία για την εμφάνισή τους, αξίας άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων με την κορυφαία νοτιοκορεάτικη μάρκα τροφίμων, Bibigo.
Οι συμφωνίες “patch jersey” έχουν αυξήσει την παρουσία τους στον χώρο του NBA κατά 70% από τη σεζόν 2016-17 και εξακολουθούν να είναι ένα… φλέγον ζήτημα.
* Η Crypto.com πρόσφατα εξασφάλισε μια ανάλογη συμφωνία με τους Φιλαδέλφεια 76ers για περίπου $10 εκατομμύρια ετησίως.
* Η Monumental Sports &Entertainment, στην οποία ανήκουν οι Ουάσινγκτον Γουίζαρντς, ψάχνει για έναν νέο χορηγό φανέλας με ζητούμενη τιμή 12 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.
Οι Νετς βρίσκονται υπό την κατοχή του συνιδρυτή της Alibaba, Τζόζεφ Τσάι, ο οποίος αγόρασε το 49% του ελέγχου της ομάδας το 2017 για 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Δύο χρόνια αργότερα, απέκτησε το υπόλοιπο 51% από τον Ρώσο δισεκατομμυριούχο, Μιχαήλ Προκχόροφ, σε μια πώληση που φέρεται να αποτιμάται στα 2,35 δισεκατομμύρια δολάρια – ποσό ρεκόρ για ένα αθλητικό franchise.
Η Webull, θυγατρική της κινεζικής εταιρείας Fumi Technology, αποτιμάται σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια!
Σταυρούλα Μουστακάτου
www.bnsports.gr