Προβληματίζουν τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης της Ολυμπιάδας του Τόκιο...
Οι διαφημιστές πλήρωσαν 1,05 εκατομμύρια ευρώ για μια θέση... 30 δευτερολέπτων στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, ωστόσο, όπως φαίνεται αυτή η κίνηση τους, μπορεί να μην ήταν και η καλύτερη επένδυση.
Η φετινή τηλεθέαση της Ολυμπιάδας μειώθηκε κατά 42% σε σχέση με τους Αγώνες του Ρίο το 2016, ωθώντας το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο, NBC να επαναδιαπραγματευθεί με τους χορηγούς, για να αποτρέψει μελλοντικές απώλειες. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί, πως οι συμφωνίες για τις διαφημιστικές προσφορές είναι διαφορετικές με κάθε εταιρεία και στηρίζονται τόσο στον αριθμό των θεατών όσο και στο... «brand lift» που μπορεί να προσφέρει ένα δίκτυο.
- Το 2011, η μητρική εταιρεία της NBCU, Comcast πλήρωσε 3,7 εκατομμύρια ευρώ για τα δικαιώματα των Αγώνων, με τη συμφωνία να διαρκεί αρχικά από το 2014 ως το 2020.
- Ωστόσο, το deal των δυο πλευρών παρατάθηκε, με τη συμφωνία να φτάνει τα 6,5 εκατ. ευρώ το 2014 για να μπορέσει –επί της ουσίας- να συμπεριλάβει τους και τους Αγώνες από το 2022 ως το 2032.
Αμερικανικά δημοσιεύματα, κατηγορούν για τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης την έλλειψη των θεατών, τη μη συμμετοχή κορυφαίων αθλητών στη διοργάνωση, τη διαφορά ώρας από το Τόκιο, αλλά ακόμα και ένα... «μπλέξιμο» αναφορικά με το που μπορούν οι τηλεθεατές να δουν τους αγώνες.
Παρά τις αποτυχίες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της NBC Universal, Τζεφ Σελ δήλωσε την Πέμπτη ότι η επιχείρηση εξακολουθεί να αναμένει κέρδη.
Κυριάκος Δημητρόπουλος
www.bnsports.gr