Η UEFA ανακοίνωσε σήμερα (30/07) την ανανέωση της συνεργασίας του Champions League με τo PlayStation για το διάστημα 2021-24, συνεχίζοντας τη σύμπλευσή τους που κρατά από το 1997.
Η UEFA μέσω του Champions League, θα συνεχίσει να συμπορεύεται με το PlayStation, σε μία συμφωνία που περιλαμβάνει επίσης τα δικαιώματα του Super Cup, του Youth League, αλλά και του Futsal Champions League για τις σεζόν 2021, 2022 και 2023. Ωστόσο, τα οικονομικά δεδομένα της χορηγικής συμφωνίας δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά.
Ο διευθύνων σύμβουλος της UEFA στον τομέα του Marketing, Guy-Laurent Epstein, ανέφερε: «Το PlayStation αποτελεί έναν πολύτιμο συνεργάτη του UEFA Champions League για περισσότερα από 23 χρόνια, οπότε είμαι ενθουσιασμένος που ανακοινώνουμε την επέκταση αυτής της σχέσης για τα επόμενα τρία χρόνια».
Παράλληλα, ανέφερε πως η συνεργασία της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας ποδοσφαίρου με καινοτόμα brands, όπως το PlayStation, είναι ανεκτίμητη και προωθεί το προϊόν σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη.
Ως μέρος της συμφωνίας, το PlayStation θα απονέμει το βραβείο του «Καλύτερου παίκτη του αγώνα» σε κάθε αναμέτρηση του Champions League, αλλά και του «Καλύτερου παίκτη της εβδομάδας», μέσω των ψηφιακών καναλιών της UEFA, ενώ θα συνεχίσει να προωθεί τη διοργάνωση μέσω του UCL Fantasy και του Predictor.
Ο αντιπρόεδρος της Sony Interactive Entertainment, Eric Lempel, ανέφερε: «Απολαμβάνουμε τους καρπούς της ισχυρής συνεργασίας με την UEFA και το Champions League κατά συνέπεια, για περισσότερα από 23 χρόνια, προσφέροντας μία μοναδική ποδοσφαιρική εμπειρία στους φίλους του PlayStation σε ολόκληρο τον κόσμο. Το ποδόσφαιρο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της συγκεκριμένης κονσόλας και γνωρίζουμε πως πολλοί από τους υποστηρικτές της, είναι εξίσου παθιασμένοι με το άθλημα όσο εμείς».
.@PlayStation extends long-running @ChampionsLeague sponsorshiphttps://t.co/yklvtZp2lp £) pic.twitter.com/H12HH1GjDb
— GlobalData Sport (@sportcal) July 30, 2021
Υπενθυμίζεται πως αυτή είναι η έκτη χορηγική συμφωνία που ανακοινώνει η UEFA και αφορά τη χρονική περίοδο 2021-24 για το Champions League, βάζοντας το PlayStation δίπλα στη Heineken, στην PepsiCo, στη Mastercard, στην Gazprom και στη FedEx, οι οποίες ανανέωσαν επίσης τη συνεργασία τους με τη κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση.
Φάνης Τσοκανάς