Την περίοδο που η παγκόσμια οικονομία προσπαθούσε να κρατηθεί με κάθε μέσο μακριά από ένα νέο κραχ, η αγορά των παπουτσιών άνθιζε. Όσοι είδαν αυτήν τη χαραμάδα ευκαιρίας να ανοίγεται και την εκμεταλλεύτηκαν κατάφεραν σε μία δύσκολη συγκυρία να έχουν κέρδος.
Ένας από αυτούς ήταν ο Μοχάμεντ Κουλιμπαλί, 19χρονος επαγγελματίας ποδοσφαιριστής από τη Φιλαδέλφεια της Πενσιλβάνια, με ρίζες από την αυτοκρατορική οικογένεια του Μάλι και το BN Sports παρουσιάζει την ιδιαίτερη ιστορία του, αλλά και τα επιχειρηματικά του επιτεύγματα.
Από απόγονος του αυτοκράτορα του Μάλι, επιτυχημένος επιχειρηματίας των ΗΠΑ
Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί πως ο απόγονος ενός από τους πλουσιότερους ανθρώπους που έζησαν ποτέ, του Μάνσα Μούσα, αυτοκράτορα του Μάλι, θα διέπρεπε εν έτει 2021 στη μεταπώληση αθλητικών παπουτσιών;
Με τις συναλλαγές μέσω eBay να αποτελούν ένα μεγάλο όπλο για όσους κάνουν τέτοιου είδους εμπόριο, ο Μοχάμεντ Κουλιμπαλί αποφάσισε να ιδρύσει την The Heatkickcity που μετά από έναν χρόνο ζωής -περίπου- έχει δει τις μετοχές της εκτοξευμένες στα 1,2 εκατομμύρια δολάρια.
Εκτιμάται πως η αξία της συγκεκριμένης αγοράς ανήλθε στα 28,6 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το 2020. Αν αναλογιστεί κανείς πως τεράστια brand names του χώρου της υπόδησης, αλλά και δημοφιλείς αθλητές έχουν εμπλακεί στις αγοραπωλησίες, το ποσό δεν προκαλεί εντύπωση.
Με απώτερο σκοπό την προσφορά και όχι το κέρδος
Ο νεαρός επιχειρηματίας θεωρείται πως έχει κληρονομήσει τα ηγετικά προσόντα, τις δεξιότητες στην επίλυση προβλημάτων και το σεβασμό που εκπέμπει από τον μεγάλο αυτοκράτορα. Άλλωστε, δεν έχει αποκοπεί από τις καταβολές του και το δείχνει έμπρακτα.
Μέσω της εταιρίας του, προσφέρει sneakers σε πολύ χαμηλές τιμές, ώστε να είναι εφικτό να αποκτηθούν από τον οποιοδήποτε. Όπως αναφέρει: «Η Heatkickcity δεν είναι απλά μία εταιρία, αλλά ένας τρόπος ζωής» και το αποδεικνύει.
Πέραν της αγάπης του για το ποδόσφαιρο, λατρεύει να προσφέρει συνεχώς στην κοινότητά του χιλιάδες δολάρια για φαγητό, ρουχισμό και κάθε είδους ανάγκη των αδύναμων οικονομικά ανθρώπων.
Άλλωστε, το μυστικό της επιτυχίας φαίνεται πως το έχει εντοπίσει ακριβώς εκεί: «Το γεγονός ότι η εταιρία στοχεύει στην ποιότητα και την τιμή, και όχι στο κέρδος, θεωρώ πως είναι το στοιχείο που την ξεχωρίζει στα μάτια του κόσμου».
Φάνης Τσοκανάς