Καρώ Σημαία

Formula 1, Μαϊάμι: Ποιος είδε τον Φερστάπεν και δεν τον φοβήθηκε; Ξανά το 1-2 για την ασταμάτητη Red Bull!

Formula 1, Μαϊάμι: Ποιος είδε τον Φερστάπεν και δεν τον φοβήθηκε; Ξανά το 1-2 για την ασταμάτητη Red Bull!

Ο Φερστάπεν το ήξερε και το πίστευε! Μπορεί ένα λάθος να τον έστειλε στην 9η θέση της σχάρας εκκίνησης αλλά ο Ολλανδός δεν έχει μάθει να χάνει τόσο εύκολα. Ασταμάτητη η φετινή Red Bull με τον Πέρεζ να τερματίζει δεύτερος κάνοντας το 1-2 για τους “Ταύρους”. Ο Φερνάντο Αλόνσο με την τρίτη θέση, ήταν αυτός που συμπλήρωσε το βάθρο του Γκραν Πρι στο Μαϊάμι.

Για ακόμα μία φορά εκπληκτικός ο Μαξ Φερστάπεν! Αν και ξεκίνησε τον αγώνα από την 9η θέση, είδε πρώτος την καρώ σημαία του Μαϊάμι με τους Σέρχιο Πέρεζ και Φερνάντο Αλόνσο να συμπληρώνουν την δεύτερη και τρίτη θέση του βάθρου αντίστοιχα. 

Πολύ καλή αρχή για τον Πέρεζ, ο οποίος δεν άφησε περιθώριο στον Ισπανό οδηγό της Άστον Μάρτιν να τον περάσει καταφέρνοντας να υπερασπιστεί την pole position του. Η κούρσα στις πρώτες στροφές δεν είχε καθόλου δράμα, με τον Τζορτζ Ράσελ να είναι ο μοναδικός που κέρδισε μία θέση μετά το σήμα για την εκκίνηση.  

Ο Μαξ Φερστάπεν, που ξεκίνησε τον αγώνα από την 9η θέση, προσπέρασε σαν… σταματημένο τον Ράσελ και στη συνέχεια έκανε μια εκπληκτική διπλή προσπέραση επι των Λεκλέρ και Μάγκνουσεν, φτάνοντας σχεδόν αστραπιαία πέμπτος.


Ενώ η διαφορα μεταξύ των δυο μονοθέσιων της Red Bull μειωνόταν, ο Σάινθ εισήλθε στα pits για να αλλάξει τα ελαστικά του σε σκληρή γόμα, ωστόσο παραβίασε το όριο ταχύτητας του pitlane και του επιβλήθηκε η ποινή των 5 δευτερολέπτων που προβλέπεται σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Καταστροφή για τη Φεράρι, που πλέον έβλεπε τα μονοθέσια της να απομακρύνονται όλο και περισσότερο από το πόντιουμ του Μαϊάμι. 

Ο Μαξ Φερστάπεν άρχισε να ηγείται του αγώνα όταν ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull πραγματοποίησε το πρώτο του pit stop. Ο «Τσέκο» δεν κατέθεσε τα όπλα και όταν βγήκε ξανά στην πίστα άρχισε να μειώνει σταδιακά τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο οδηγό, χωρίς όμως να καταφέρνει να ανακτήσει το προβάδισμά που είχε στην αρχή της κούρσας. 

Την ίδια ώρα «μάχη» γινόταν για την 4η θέση μεταξύ του τιμωρημένου Σάινθ και του Αλόνσο, με τον δεύτερο να καταφέρνει τελικά να προσπεράσει τον συμπατριώτη του στον 27ο γύρο του αγώνα. Ο Ισπανός οδηγός της Άστον Μάρτιν δεν είχε σταματημό και μπόρεσε τελικά να περάσει και τον Εστεμπάν Οκόν, σκαρφαλώνοντας στην 3η θέση. 

Δύσκολα τα πράγματα για τον Σαρλ Λεκλέρ που δεν διένυε την καλύτερη δυνατή ημέρα του καθώς βρισκόταν 13ος χωρίς να μπορεί να προσπεράσει τα μονοθέσια που προηγούνταν. Αντίστοιχη τύχη είχε και ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος βρισκόταν... κολλημένος στις τελευταίες θέσεις. 

Ο Πέρεζ προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το pit stop του Ολλανδού παγκόσμιου πρωταθλητή, ο οποίος επέλεξε να συνεχίσει τον αγώνα με τη μεσαία γόμα. Ο Μεξικανός πήρε πίσω το προβάδισμά του όταν ο ομόσταβλός του ήταν στα pits, αλλά δεν κατάφερε να το διατηρήσει ούτε για ένα γύρο με τον Φερστάπεν να τον προσπερνάει στην στροφή 1 κερδίζοντας και πάλι την πρώτη θέση. 

Με 8 γύρους να απομένουν για το τέλος του αγώνα, ο Χάμιλτον, που είχε αρχίσει να ανεβαίνει, επιχείρησε να περάσει τους Γκασλί και Λεκλέρ για να φτάσει στην 6η θέση, με τον Γάλλο οδηγό να κάνει ένα τραγικό λάθος το οποίο έδωσε την ευκαιρία στον Μονεγάσκο που τον καταδίωκε να βρεθεί τελικά 6ος. Ακολούθησε και ο Βρετανός της Μερσέντες που, εκμεταλλευόμενος την κατάσταση, μείωσε την απόστασή του από τις πρώτες θέσεις περνώντας και τον νεαρό οδηγό της Φεράρι.  

Παρά τις προσπάθειες για να μειώσει την απόστασή του από τον Φερστάπεν, ο Πέρεζ δεν κατάφερε να περάσει τον ταχύτατο Ολλανδό και τερμάτισε τελικά δεύτερος, με την Red Bull να ολοκληρώνει το Γκραν Πρι του Μαϊάμι με το καλύτερο αποτέλεσμα που θα μπορούσε να πετύχει.  

Βασιλική Μπαρτζιώτη
www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0