Ο κορυφαίος σχεδιαστής, Άντριαν Νιούι, ανανέωσε τη συνεργασία του με τη Red Bull.
H Red Bull έτρεξε να προλάβει το ενδιαφέρον της Ferrari για τον Άντριαν Νιούι και τα... κατάφερε!
Ένας από τους κορυφαίους σχεδιαστές της Formula 1, θα παραμείνει στον ρόλο του στην ομάδα, ως διεθύνων τεχνικός σύμβουλος.
Επίσημη ανακοίνωση δεν υπήρξε, αλλά ο διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, τόνισε:
«Ο Άντριαν υπήρξε βασικός πυλώνας (της ομάδας) σχεδόν από το ξεκίνημα. Καλύπτει πάρα πολλούς τομείς και το να έχουμε το βάθος της γνώσης και της εμπειρίας του, και τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζεται με τους νέους σχεδιαστές, είναι κάτι σπουδαίο.
Έχει ακόμη το ίδιο κίνητρο που είχε πάντοτε. Προφανώς έχει μεγάλο ενδιαφέρον για όσα συμβαίνουν στον τομέα των κινητήρων (RBPT)αλλά και για τον τομέα της Red Bull Advanced Technology. Συνεπώς, καλύπτει και τους τρεις πυλώνες μας στο Μίλτον Κινς.
Ο Άντριαν είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός μηχανολόγος σε όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν με την καύση. Μπορούμε να δούμε ότι είναι απόλυτα πεπεισμένος για το πρόγραμμα (των κινητήρων) και βλέπει τη δυναμική όλου του πακέτου [κατασκευής σασί και κινητήρα στην ίδια στέγη] μακροχρόνια».
www.bnsports.gr
Ένας από τους κορυφαίους σχεδιαστές της Formula 1, θα παραμείνει στον ρόλο του στην ομάδα, ως διεθύνων τεχνικός σύμβουλος.
Επίσημη ανακοίνωση δεν υπήρξε, αλλά ο διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, τόνισε:
«Ο Άντριαν υπήρξε βασικός πυλώνας (της ομάδας) σχεδόν από το ξεκίνημα. Καλύπτει πάρα πολλούς τομείς και το να έχουμε το βάθος της γνώσης και της εμπειρίας του, και τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζεται με τους νέους σχεδιαστές, είναι κάτι σπουδαίο.
Έχει ακόμη το ίδιο κίνητρο που είχε πάντοτε. Προφανώς έχει μεγάλο ενδιαφέρον για όσα συμβαίνουν στον τομέα των κινητήρων (RBPT)αλλά και για τον τομέα της Red Bull Advanced Technology. Συνεπώς, καλύπτει και τους τρεις πυλώνες μας στο Μίλτον Κινς.
Ο Άντριαν είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός μηχανολόγος σε όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν με την καύση. Μπορούμε να δούμε ότι είναι απόλυτα πεπεισμένος για το πρόγραμμα (των κινητήρων) και βλέπει τη δυναμική όλου του πακέτου [κατασκευής σασί και κινητήρα στην ίδια στέγη] μακροχρόνια».
www.bnsports.gr