Καρώ Σημαία

Τα 5+1 πράγματα που μάθαμε μετά το φαντασμαγορικό Γκραν Πρι της Σαουδικής Αραβίας!

Τα 5+1 πράγματα που μάθαμε μετά το φαντασμαγορικό Γκραν Πρι της Σαουδικής Αραβίας!
Σε μια από τις πιό δύσκολες πίστες της διοργάνωσης, η Red Bull κατάφερε να κάνει το 1-2, ενώ ο Αλόνσο με την Άστον Μάρτιν παραλίγο να στερηθεί ένα πολύτιμο πόντιουμ κομβικής για εκείνον σημασίας.

 Τα φώτα της Τζέντα έσβησαν. Η Red Bull πανηγυρίζει μια ακόμα νίκη με τον Πέρεζ να κατακτά την πρώτη θέση και τον Φερστάπεν την δεύτερη. Η Μερσέντες με έναν πολύ καλό Ράσελ κατάφερε να πλησιάσει την τρίτη θέση του πόντιουμ, κυρίως εξαιτίας της αφαίρεσης των βαθμών του Φερνάντο Αλόνσο. Η ένσταση του Ισπανού, ωστόσο έγινε δεκτή και ο ίδιος πανηγύρισε ακόμα μια θέση στην πρώτη τριάδα.Το bnsports συγκέντρωσε τα 5+1 πράγματα που μάθαμε μετά το απαιτητικό Γκραν Πρι στην φαντασμαγορική πίστα της Σαουδικής Αραβίας.


Ο Μαξ Φερστάπεν είναι ασταμάτητος!

 Μπορεί να έχει ειπωθεί πολλές φορές το ότι ο Μαξ Φερστάπεν είναι το απόλυτο φαβορί, ωστόσο σε κάθε αγώνα ο Ολλανδός επιβεβαιώνει αυτά τα λόγια όλο και περισσότερο. Έχοντας κάνει μια απογοητευτική εμφάνιση στα προκριματικά, ξεκίνησε τον αγώνα στην 15η θέση της σχάρας εκκίνησης. Κατάφερε να ανεβεί στην δεύτερη θέση χωρίς να έχει αντίπαλο και εάν ο ίδιος ο Πέρεζ δεν βρισκόταν σε τόσο καλή ημέρα, θα μπορούσε να διεκδικήσει άλλη μια πρωτιά. 


Ο Αλόνσο ανέβηκε στο πόντιουμ για 100η φορά! 

 Η τεράστια πορεία του Ισπανού οδηγού στην Formula 1 τον έχει καθιερώσει ως έναν από τους μύθους του αθλήματος. Από το ντεμπούτο του με την Μινάρντι το 2001 έως και σήμερα, έχει ανεβεί στο βάθρο συνολικά 100 φορές! Μια ποινή δέκα δευτερολέπτων στο Γκραν Πρι της Σαουδικής Αραβίας, παραλίγο να του κοστίσει το ρεκόρ αυτό, ωστόσο η ένσταση που υπέβαλε στην FIA, τον δικαιώσε. 


Ο Λεκλέρ είναι ένας πολύ καλός οδηγός, αλλά δεν τον βοηθάει η ομάδα του

 Ο Σαρλ Λεκλέρ με την Φεράρι, εξαιτίας ποινής για τις αλλαγές στο μονοθέσιό του, ξεκίνησε τον αγώνα 12ος και παρόλα αυτά μπόρεσε να ανέλθει και να βρεθεί στις μεσαίες θέσεις χωρίς ωστόσο να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την 7η θέση στην οποία τελικά τερμάτισε. Οι δυσκολίες στους «τιφόζι» συνεχίστηκαν σε ένα ακόμα Γκραν Πρι δημιουργώντας ερωτήματα σχετικά με το αν τελικά αυτός που ευθυνόταν για την περσινή κακή χρονιά ήταν αποκλειστικά ο… έκπτωτος Ματία Μπινότο


Οι απαραίτητες αλλαγές στην Μακλάρεν δεν έχουν έρθει ακόμα…

 Μετά την απογοητευτική πρεμιέρα της Μακλάρεν στο Μπαχρέιν, ο καινούριος επικεφαλής στρατηγικής της αγγλικής ομάδας, Αντρέας Στέλλα, διαβεβαίωσε την ομάδα και τους υποστηρικτές της πως πρόκειται να θέσει σε εφαρμογή ένα «φιλόδοξο» σχέδιο αναβάθμισης του μονοθεσίου. Τα κακά αποτελέσματα παρόλα αυτά συνεχίστηκαν και στην Τζέντα με τους δυο ταλαντούχους κατά τα αλλά Νόρις και Πιάστρι να περιορίζονται στην 17η και 15η θέση αντίστοιχα.


Η Αλπίν βελτιώνεται συνεχώς.

 Το δίδυμο Οκόν και Γκασλί πραγματοποίησε ακόμα μια καλή εμφάνιση με την ομάδα της Αλπίν στην Σαουδική Αραβία, καταλαμβάνοντας την 8η και την 9η θέση αντίστοιχα. Στο προηγούμενο Γκραν Πρι, αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι ο Οκόν δεν κατάφερε να τερματίσει, ο Γάλλος ομόσταβλος του τερμάτισε στο Ρ9 κερδίζοντας πόντους για την ομάδα ήδη από τον πρώτο αγώνα. 

Ο Πέρεζ σε ένα κακό «ντεζαβού» από  την περσινή σεζόν.

 Ο Σέρχιο Πέρεζ δεν άφησε το αυτοκίνητο ασφαλείας να του κοστίσει την νίκη και αυτή τη φορά, πράγμα που έγινε πέρυσι στην ίδια πίστα. Το 2022, ο Μεξικανός οδηγός από την pole position βρέθηκε να τερματίζει τέταρτος καθώς το αυτοκίνητο ασφαλείας έδωσε την ευκαιρία στα μονοθέσια που τον καταδίωκαν να τον προσπεράσουν ενώ ο ίδιος βρισκόταν στα πίτς. Μετά την φετινή του νίκη δήλωσε ευχαριστημένος πρωτίστως επειδή δεν επαναλήφθηκε η περσινή ιστορία που του στέρησε την πρώτη θέση στην Τζέντα

Βασιλική Μπαρτζιώτη
www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0