Ο αγώνας στη Σιγκαπούρη μπορεί να καθυστέρησε να αρχίσει λόγω έντονης βροχής αλλά άξιζε η αναμονή αφού η μάχη για την πρώτη θέση μας κράτησε ως το φινάλε. Ο Πέρες που πήρε το προβάδισμα από την πρώτη στροφή, άντεξε στην πίεση του Λεκλέρ και πανηγύρισε την 4η νίκη της καριέρας του. Στο βάθρο ο Σάινθ, με τους Χάμιλτον και Φερστάπεν να κάνουν λάθη κατά τη διάρκεια του αγώνα και έμειναν εκτός εξάδας.
Γράφει ο Κώστας Ψάρρας
Η καταρρακτώδης βροχή που έπεσε λίγο πριν την προγραμματισμένη ώρα εκκίνησης, έφερε σημαντική καθυστέρηση στη διαδικασία. Ο αγώνας άρχισε στις 16.05 αντί για τις 15.00 με τα ενδιάμεσα ελαστικά να είναι η επιλογή όλων των πιλότων.
Ο Πέρες εκμεταλλεύτηκε το ότι στην πλευρά του Λεκλέρ η πρόσφυση ήταν χειρότερη και έστριψε πρώτος, ενώ και ο Σάινθ πέρασε τον Χάμιλτον. Ο Μαξ Φερστάπεν είχε ελάχιστες ελπίδες να κατακτήσει μαθηματικά τον τίτλο και αυτές εξαντλήθηκαν όταν από την 8η έπεσε στη 12η θέση.
Τα προσπεράσματα ήταν εξ των πραγμάτων δύσκολα και παρά τις μεικτές συνθήκες φάνηκε ότι όλοι θα είχαν θέματα στο να κερδίσουν θέσεις. Ο Φερστάπεν άρχισε να ανεβαίνει στην κατάταξη αλλά από νωρίς ήρθαν και οι εγκαταλείψεις.
Ζου και Λατίφι στον 7ο γύρο είχαν επαφή και ο πιλότος της AlfaRomeoεγκατέλειψε σε σημείο που έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Ήταν νωρίς για όλους να περάσουν σε σλικ ελαστικά και έτσι δεν υπήρξε αλλαγή θέσης μετά το safetycar.
Ο Αλόνσο πάλευε να κρατήσει την 6η θέση και τα κατάφερνε παρά την πίεση του Φερστάπεν όμως ο κινητήρας της Alpineτον πρόδωσε. Ο Ράσελ ρίσκαρε και πέρασε νωρίτερα από όλους σε σλικ αλλά η επιλογή της Mercedesδεν τη δικαίωσε.
Τα προβλήματα με τις εγκαταλείψεις συνεχίστηκαν με τους Άλμπον και Οκόν. Ενώ ο Χάμιλτον που ήταν πίσω από τον Σάινθ και προσπαθούσε να ανέβει στην 3η θέση, έκανε το λάθος και χτύπησε στις μπαριέρες. Η πτέρυγα δεν άντεξε και υποχρεώθηκε να μπει στα pitsβάζοντας τη μέση γόμα.
Λίγο αργότερα ο Τσουνόντα έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε και πάλι την εμφάνισή του. Άπαντες πέρασαν σε σλικ ελαστικά με τον Πέρες να διατηρεί την πρώτη θέση αφού ο Λεκλέρ δεν μπόρεσε να σταματήσει στο σημείο που έπρεπε για το Pitstopτου και έμεινε 5 δευτερόλεπτα σταματημένος.
Ο Μεξικανός ήταν ανυπόμονος πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και βρέθηκε σε αρκετές περιπτώσεις πιο κοντά από όσο επιτρέπεται στο safetycar και οι αγωνοδίκες τον κάλεσαν για απολογία μετά τον αγώνα. Τελικά ο Πέρες κράτησε τη νίκη αφού τιμωρήθηκε με 5 δευτερόλεπτα και επίπληξη.
Ο οδηγός της Redbull άντεξε στην πίεση του Λεκλέρ και μάλιστα έχτισε και διαφορά στην περίπτωση που η ετυμηγορία των αγωνοδικών ήταν να τον τιμωρήσουν με 5 δευτερόλεπτα. Τρίτος τερμάτισε ο Σάινθ ενώ ο Φερστάπεν μιμήθηκε τον Χάμιλτον, έκανε και αυτός λάθος και τερμάτισε στην 7η θέση.
Στην Ιαπωνία ο Ολλανδός θα έχει τη 2η ευκαιρία του να εξασφαλίσει και μαθηματικά τον τίτλο αφού θα χρειάζεται να έχει διαφορά 108 βαθμών μετά την ολοκλήρωση του αγώνα.
#F1DriverOfTheDay
— Formula 1 (@F1) October 2, 2022
A mighty drive from @SChecoPerez ?#SingaporeGP @salesforce pic.twitter.com/MZCxboTnXl
Τα αποτελέσματα:
www.bnsports.gr