Καρώ Σημαία

Formula 1: 11η νίκη για Φερστάπεν και τερματισμός πίσω από αυτοκίνητο ασφαλείας που… ξύπνησε μνήμες Άμπου Ντάμπι

Formula 1: 11η νίκη για Φερστάπεν και τερματισμός πίσω από αυτοκίνητο ασφαλείας που… ξύπνησε μνήμες Άμπου Ντάμπι

Ο Μαξ Φερστάπεν κυριαρχεί απόλυτα εδώ και μήνες στη Formula 1 και το ίδιο έκανε στη Μόντσα αν και εκκίνησε 7ος. Μόλις στον 5ο γύρο βρέθηκε στη 2η θέση και ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική από τον Λεκλέρ, είχε… αέρα 17 δευτερολέπτων 5 γύρους πριν το τέλος. Η εγκατάλειψη του Ρικιάρντο δημιούργησε συνθήκες αντίστοιχες με το περυσινό Άμπου Ντάμπι, όμως φέτος ο αγώνας ολοκληρώθηκε πίσω από το Safety Car.

Γράφει ο Κώστας Ψάρρας

Ο αγώνας στη Μόντσα μπορεί να μην προσέφερε μεγάλες συγκινήσεις μέχρι το φινάλε αλλά άφησε ανοιχτή κουβέντα για τον τρόπο που ολοκληρώθηκε. Μεγάλος νικητής ήταν ο Μαξ Φερστάπεν ο οποίος αν και είχε να καλύψει την ποινή των 5 θέσεων στο grid, βρέθηκε σε θέση βολής μόλις στον 5ο γύρο.

Ο Ολλανδός έκανε εξαιρετική εκκίνηση και ξεμπέρδεψε εύκολα από τα εμπόδια των Γκασλί, Ρικιάρντο και Ράσελ. Όταν έφτασε στη 2η θέση η απόστασή του από τον Λεκλέρ ήταν μόλις δύο δευτερόλεπτα ενώ και οι δύο είχαν τη μαλακή γόμα, η οποία αποδείχθηκε η ιδανικότερη για το συγκεκριμένο αγώνα.

Η εγκατάλειψη του Φέτελ υποχρέωσε τους αγωνοδίκες να βγάλουν την ένδειξη του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και στη Ferrari αποφάσισαν να αξιοποιήσουν αυτή την ευκαιρία και να κάνουν Pit stop αλλάζοντας στρατηγική. Η αλήθεια είναι ότι αρκετοί κριτίκαραν αυτή την επιλογή αλλά αυτή τη φορά έμοιαζε μονόδρομος το να ψάξουν εναλλακτικό τρόπο να διεκδικήσουν τη νίκη αφού η Red Bull είχε καλύτερο ρυθμό αγώνα.

Ο Φερστάπεν δεν παρασύρθηκε, διαχειρίστηκε τα ελαστικά του και έφτασε μέχρι τα μισά του αγώνα όταν πέρασε τη μέση γόμα. Πιο πίσω ο Σάινθ έκανε σπουδαίους γύρους στην αρχή και κατάφερε να αναρριχηθεί μέχρι την 4η θέση κάνοντας το ένα προσπέρασμα μετά το άλλο.

Εξαιρετικός και ο Νικ Ντε Βρις που έκανε ντεμπούτο στη Formula 1 και διατηρήθηκε στη βαθμολογούμενη δεκάδα, δίνοντας 2 βαθμούς στη Williams που είχε 4 μέχρι αυτό τον αγώνα.

Ο Λεκλέρ μπήκε και για δεύτερο pit stop όπως ήταν αναμενόμενο αφήνοντας τον Φερστάπεν να έχει αέρα 19 δευτερολέπτων. Παρά το ότι ο Μονεγάσκος είχε τη μαλακή γόμα το μόνο που κατάφερε ήταν να μαζέψει λίγα δευτερόλεπτα, αποδεικνύοντας ότι ο ρυθμός των αυστριακών ήταν καλύτερος.

Εκεί που όλα έδειχναν ότι πάμε σε ένα ήρεμο φινάλε, ήρθε η εγκατάλειψη του Ρικιάρντο να βάλει… φωτιά. Οι πρώτοι 7 μπήκαν στα pits και πέρασαν σε μαλακή γόμα και όλοι ήλπιζαν ότι θα βλέπαμε έστω ένα γύρο χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας. Δυστυχώς τα όσα έγιναν πέρυσι στο Άμπου Ντάμπι και ο ντόρος που δημιουργήθηκε από την παράβλεψη των κανονισμών, είχε αντίχτυπο στην απόφαση των αγωνοδικών στη Μόντσα να τηρήσουν το γράμμα του κανονισμού και να ολοκληρώσουν τον αγώνα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Η βαθμολογούμενη δεκάδα στο ιταλικό grand prix

Η διαφορά του Φερστάπεν άνοιξε στους 116 βαθμούς από τον Λεκλέρ και έχει μαθηματικές ελπίδες να εξασφαλίσει τον τίτλο στο επόμενο grand prix που θα γίνει στη Σιγκαπούρη στις 2 Οκτωβρίου.

www.bnsports.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0