Εντυπωσιακός ήταν ο 11ος αγώνας του πρωταθλήματος στο Σπίλμπεργκ, με τον Λεκλέρ να επιστρέφει στις νίκες μετά την Αυστραλία και να αντέχει στο τέλος παρά το πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού. Ο Φερστάπεν είχε θέμα με τη διαχείριση ελαστικών και ήταν τυχερός που βρέθηκε δεύτερος εκμεταλλευόμενος την ατυχία του Σάινθ που είδε τον κινητήρα του να παίρνει φωτιά. Τρίτο συνεχόμενο βάθρο για τον Λιούις Χάμιλτον.
Γράφει ο Κώστας Ψάρρας
Ένας ακόμη συναρπαστικός αγώνας διεξήχθη στο Red Bull ring, με τη Ferrari να χάνει την ευκαιρία για ένα εμφατικό 1-2 αλλά τον Λεκλέρ να πανηγυρίζει για πρώτη φορά στην Αυστρία και για 3η τη φετινή σεζόν. Ο Φερστάπεν με τη δεύτερη θέση και τον ταχύτερο γύρο είδε τη διαφορά από τον δεύτερο της βαθμολογίας να μένει στους 38 βαθμούς, όσους είχε και πριν την έναρξη του αγώνα.
Η εκκίνηση του αγώνα δεν έκρυβε εκπλήξεις για τους τρεις πρώτους, με τον Φερστάπεν να διατηρεί την πρωτοπορία και τον Λεκλέρ να μην επιτρέπει στον Σάινθ να τον απειλήσει, όπως συνέβη στον αγώνα σπριντ. Ο Ισπανός της Ferrari δέχθηκε επίθεση από τον Ράσελ αλλά κατάφερε να διατηρήσει τν 3η θέση, αντίθετα ο πιλότος της Mercedes είχε σύγκρουση με τον Πέρεζ. Ο Μεξικανός υποχρεώθηκε να μπει στα Pits και ο αγώνας του ολοκληρώθηκε λίγο αργότερα. Ο Ράσελ εξέτισε ποινή 5 δευτερολέπτων και κατάφερε να επιστρέψει στη διεκδίκηση των βαθμών και να τερματίσει στην 4η θέση.
Στην κορυφή ο Λεκλέρ είχε εξαιρετικό ρυθμό και δεν άφησε τον Φερστάπεν να απομακρυνθεί. Ο Μονεγάσκος έμεινε σε απόσταση δευτερολέπτου από τον αντίπαλό του και με τη χρήση του drs άρχισε την επιθέσεις. Αν και η τελική ταχύτητα της Red Bull βοηθούσε τον παγκόσμιο πρωταθλητή να μείνει μπροστά, τελικά ο Λεκλέρ τον πέρασε.
Η Red Bull αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική και κάλεσε μόλις στον 13ο γύρο τον Φερστάπεν στα pits. Η Ferrari δεν ακολούθησε και αποδείχθηκε ότι σωστά έπραξε. Όταν μπήκε ο Λεκλέρ στον 26ο γύρο ο Φερστάπεν είχε ήδη φθαρμένα ελαστικά. Ο Μονεγάσκος άρχισε να ρίχνει ένα δευτερόλεπτο στο γύρο στον αντίπαλό του και το δεύτερο προσπέρασμα έγινε χωρίς δυσκολία.
Η διαδικασία συνεχίστηκε με ένα ακόμη pit stop από όλους και τον Λεκλέρ να κάνει και 3ο προσπέρασμα στον Φερστάπεν. Ο Σάινθ ήταν έτοιμος να κάνει και αυτός το προσπέρασμα που θα του έδινε τη 2η θέση αλλά η ατυχία του… χτύπησε την πόρτα. Για 4η φορά τη φετινή σεζόν ο Ισπανός εγκατέλειψε και η απογοήτευσή του ήταν ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του.LAP 58/71
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
Drama. An engine failure for Sainz. He's out of the race.#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/WDPKmvRxqm
A dejected Carlos Sainz back in the pit lane #AustrianGP #F1 pic.twitter.com/2UWZHrsffS
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
Σαν να μην έφτανε αυτό στη Ferrari, άρχισαν και τα προβλήματα στο μονοθέσιο του Λεκλέρ. Το πεντάλ του γκαζιού δεν επανερχόταν και ο Μονεγάσκος που είχε κάνει pit stop όπως και ο Φερστάπεν εκμεταλλευόμενοι το virtual safety car λόγω της εγκατάλειψης του Σάινθ, έβλεπε τη διαφορά να μειώνεται.
Ο Λεκλέρ άντεξε μέχρι το φινάλε και πανηγύρισε την 5η του νίκη και πρώτη της Ferrari στο Red Bull ring. Ο Φερστάπεν με τη δεύτερη θέση έμεινε σε απόσταση 38 βαθμών από τον δεύτερο της βαθμολογίας που πλέον είναι ο Λεκλέρ, ενώ ο Χάμιλτον ανέβηκε για τρίτη συνεχόμενη φορά στο 3ο σκαλί του βάθρου.
Τα αποτελέσματα του 11ου αγώνα της σεζόν
RACE CLASSIFICATION
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
Leclerc's third win of the season ?#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/ippQFhcNQa
Σε δεύτερο σερί αγώνα ο Μικ Σουμάχερ μπήκε στη βαθμολογούμενη δεκάδα, πανηγύρισε την καλύτερη κατάταξη της καριέρας του και ψηφίστηκε οδηγός της ημέρας.
P6!!!@SchumacherMick is your @Salesforce Driver of the Day after his highest ever F1 finish#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/7K9BjXYfAr
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
Επόμενος αγώνας σε δύο εβδομάδες στη Γαλλία.
www.bnsports.gr