Γράφει ο Κώστας Ψάρρας
Αν και η χρονιά είναι σε πλήρη εξέλιξη με τον Λιούις Χάμιλτον να διεκδικεί τον 8ο τίτλο και τη Mercedes να θέλει να δώσει συνέχεια στο μεγαλύτερο σερί τίτλων ομάδας στη Formula 1, ο Τότο Βολφ σχεδιάζει το πώς θα διαχειριστεί το οδηγικό δίδυμο του 2022. Η γερμανική ομάδα αποφάσισε να δώσει την ευκαιρία που άξιζε ο Τζορτζ Ράσελ. Ο νεαρός Βρετανός έκανε για τρία χρόνια το… αγροτικό του και απέδειξε ότι είναι έτοιμος για να οδηγήσει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο.
Ένας από τους βασικούς λόγους που η Mercedes δεν έδωσε νωρίτερα την ευκαιρία στον Ράσελ είναι η πιθανότητα να ξαναζήσει την εποχή Ρόσμπεργκ – Χάμιλτον. Όταν το 2014 ο Βρετανός μετακόμισε στη γερμανική ομάδα όλοι πίστεψαν ότι θα έχει μία εξαιρετική συνεργασία με τον Γερμανό αφού οι δυο τους ήταν φίλοι από την παιδική τους ηλικία. Η σχέση τους άρχισε με τους καλύτερους οιωνούς όμως εξελίχθηκε σε μία από τις μεγαλύτερες κόντρες στην ιστορία του σπορ. Ο Τότο Βολφ την έζησε και τη διαχειρίστηκε όπως μπορούσε, όμως ήταν ξεκάθαρο πώς ήθελε να απαλλαγεί από το… βάρος αυτό. Ο Ρόσμπεργκ του έκανε τη… χάρη και το 2016 “κρέμασε” τα γάντια του, αφήνωντας απόλυτο κυριάρχο στην ομάδα αλλά και στη Formula 1, τον Λιούις Χάμιλτον.
Για όλους όσοι παρακολουθούν από απόσταση το σπορ, ο Βάλτερι Μπότας φάνταζε μία λογική επιλογή. Είχε δείξει εξαιρετικά στοιχεία στη Williams αλλά από την πρώτη του χρονιά στη Mercedes συμβιβάστηκε με τον ρόλο του 2ου πιλότου της ομάδας που δεν αντιδρούσε σε όποια απαίτηση είχει ο Βολφ για να δίνει τη θέση του στον Χάμιλτον. Αυτό στην πραγματικότητα τον έφερε σε δύσκολη θέση αφού ο κόσμος ξέχασε το πόσο γρήγορος πιλότος ήταν και όλοι στέκονταν στην παθητική στάση που είχε. Για την ομάδα όλο αυτό έμοιαζε και ήταν ιδανικό. Τα πρωταθλήματα ήρθαν χωρίς προβλήματα. Κάποιος θα αναρωτηθεί γιατί ο Βολφ αποφάσισε να…. χαλάσει τη μαγιά. Ο λόγος είναι η Red Bull. Οι Αυστριακοί βάζουν δύσκολα στους Γερμανούς τη φετινή σεζόν και τους…. υποχρέωσαν να αναζητήσουν έναν πιλότο με μεγαλύτερη δίψα από τον Μπότας.
Και πάμε τώρα στα… δύσκολα που έχει να διαχειριστεί η Mercedes. Ο Ράσελ είναι το μέλλον της ομάδας και αν θέλουν να μην τον… κάψουν θα πρέπει να τον αφήσουν να ξεδιπλώσει το ταλέντο του. Διόλου τυχαίο δεν είναι ότι ο Τότο Βολφ ξεκαθάρισε πώς δεν σκοπεύει να πει στον Βρετανό ότι δεν θα παλέψεις με τον teammate στου. Και να του το έλεγε το πιθανότερο είναι πως ο Ράσελ δεν θα τον άκουγε. Αν τον αφήσουν να παλέψει σίγουρα θα υπάρξουν στιγμές… καταστροφής. Αν τον κάνουν απλά υποστηρικτικό πιλότο του Χάμιλτον, θα χάσουν ένα τεράστιο ταλέντο. Η απόφαση φαίνεται ότι έχει ληφθεί. Θα δούμε μάχες μέχρι τέλους μεταξύ Χάμιλτον και Ράσελ και κερδισμένο θα είναι, σίγουρα, το σπορ. Για το αν θα κερδίσει και η Mercedes θα πρέπει να περιμένουμε ένα χρόνο για να μάθουμε.
www.bnsports.gr