Καρώ Σημαία

Formula 1: Θριαμβευτής στο Grand Prix Γαλλίας ο Φερστάπεν - «Ξεφεύγει» η Red Bull!

Formula 1: Θριαμβευτής στο Grand Prix Γαλλίας ο Φερστάπεν - «Ξεφεύγει» η Red Bull!
Τρίτη συνεχόμενη νίκη για την Red Bull, με τον Μαξ Φερστάπεν να είναι ο νικητής του γαλλικού Grand Prix και να εδραιώνεται στην πρώτη θέση της βαθμολογίας.

Συνεχίζει τις υψηλές «πτήσεις» η αυστριακή ομάδα, με τους ΦερστάπενΠέρεζ να κάνουν το 1-2 στην Λε Καστελέ και τα προβλήματα να συνεχίζονται στην Mercedes. Εξαιρετική παρουσία από την McLaren, με το δίδυμο της βρετανικής ομάδας να καταλαμβάνει την και την θέση.

Κακό ξεκίνημα για Φερστάπεν

Στην εκκίνηση του αγώνα ο Φερστάπεν κατάφερε να μείνει μπροστά, ωστόσο στην πρώτη στροφή έχασε τα φρένα, με αποτέλεσμα να βγει εκτός πίστας και τον Χάμιλτον να παίρνει την πρώτη θέση. Ο Ολλανδός επέστρεψε και άρχισε να δέχεται πίεση από τον 3ο Μπότας, ενώ ο Νόρις έχασε 2 θέσεις και έπεσε στην 10η. Την ίδια ώρα, ο Αλόνσο προσπαθούσε να χρησιμοποιήσει το slipstream για να περάσει τον Λεκλέρ, με τον Μονεγάσκο να κρατά την 7η θέση.

Στον 3ο γύρο ο Χάμιλτον είχε ήδη ανοίξει την διαφορά από τον Φερστάπεν στα 2 δευτερόλεπτα, παρά τα παράπονα του για την θερμοκρασία των ελαστικών του, ενώ ο Μπότας βρισκόταν σταθερά 1.5 δευτερόλεπτο πίσω από τον Ολλανδό. Στον 12ο γύρο ο Φινλανδός είχε ένα μικρό μπλοκάρισμα στον εμπρός αριστερό τροχό, με αποτέλεσμα να βγει για λίγα εκτός πίστας.

1_1_1.jpg

Ο Λεκλέρ άνοιξε τον «χορό» των πιτ στοπ στον 14ο γύρο, βάζοντας την σκληρή γόμα. Η McLaren προσπάθησε να κάνει το undercutμε με τον Ρικιάρντο στο 18ο γύρο, ωστόσο βρέθηκε πίσω από τον Μονεγάσκο. Στον επόμενο γύρο ο Φερστάπεν βγήκε με σκληρή γόμα μπροστά από τον Μπότας, με τον Φινλανδό να έχει φέρει σε καλύτερη θερμοκρασία τα δικά του ελαστικά. Ο Χάμιλτον πέρασε για αλλαγή στον 20ο γύρο, ωστόσο ο Φερστάπεν κατάφερε και τον πέρασε στο τέλος της ευθείας εκκίνησης, με τον Μπότας να ακολουθεί, κάνοντας τον ταχύτερο γύρο. Την ίδια ώρα, ο Πέρεζ βρισκόταν στην 1η θέση, χωρίς να έχει περάσει στα πιτ.

Αλλαγή στρατηγικής για την Red Bull

Οι δύο Mercedes συνέχισαν το κυνήγι, με τον Χάμιλτον να έχει DRS από τον Φερστάπεν και ο Μπότας από τον Βρετανό. Στον 23ο γύρο ο Χάμιλτον έκανε λάθος, με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός DRS του Φερστάπεν, με τον Μπότας να πιέζει για την θέση. Τελικά ο Φερστάπεν πέρασε για νέο πιτ στοπ στον 33ο γύρο, με τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας να βάζει μεσαία γόμα και να επανέρχεται στην 4η θέση, πίσω από τον Πέρεζ.

2_1_2.jpg

Ο Ολλανδός άρχισε να «ψαλιδίζει» την διαφορά, καθώς ήταν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερος στον γύρο, με την απόσταση από τον Χάμιλτον να είναι στα 11.5 δευτερόλεπτα. Πιο πίσω τα δύο μονοθέσια της McLaren βρισκόντουσαν στην (Νόρις) και (Ρικιάρντο) θέση, ενώ ο Λεκλέρ έκανε νέο πιτ για να βάλει φρέσκο ζευγάρι μεσαίας γόμας και επέστρεψε στην 16η θέση. Στον 44ο γύρο ο Φερστάπεν έφτασε τον Μπότας, με τον Φινλανδό να κάνει λάθος και τον πιλότο της Red Bull να περνά μπροστά, στα 5 δευτερόλεπτα από τον Χάμιλτον.

Διπλός μπελάς για την Mercedes

Στον 46ο γύρο, τα πνεύματα οξύνθηκαν στο γκαράζ της Mercedes, με τον Μπότας να κάνει παράπονα για την στρατηγική την ομάδας, με τον Πέρεζ να τον πλησιάζει και να τον απειλεί για την 3η θέση. Μπροστά τους, ο Φερστάπεν συνέχισε να «κόβει» από τον Χάμιλτον, με την διαφορά στο 49ο γύρο να είναι 2.6 δευτερόλεπτα. Τελικά ο Μεξικανός έκανε την κίνηση και πέρασε τον Μπότας, με τα δύο μονοθέσια της Red Bull να βρίσκονται στο βάθρο.

bottas.jpg

Στον 51ο γύρο ο Φερστάπεν βρέθηκε στην ζώνη DRS του Χάμιλτον, με τον Ολλανδό να κάνει κίνηση στον επόμενο γύρο και να παίρνει το προβάδισμα στον αγώνα, έναν γύρο πριν το τέλος. Ο πιλότος της Red Bull αύξησε αμέσως την διαφορά πάνω 2 δευτερόλεπτα, με τον Χάμιλτον να μην μπορεί να μειώσει και τον Φερστάπεν να αντικρίζει πρώτος την καρώ σημαία και τους Χάμιλτον Πέρεζ να συμπληρώνουν το βάθρο.

Παράλληλα ο Φερστάπεν πήρε τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου, ενώ ψηφίστηκε και ως ο πιλότος της ημέρας.Με αυτή τη νίκη ο Φερστάπεν έφτασε τους 131 βαθμούς, στο +12 από τον Χάμιλτον, ενώ στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η Red Bull έφτασε στους 215 βαθμούς και αύξησε την διαφορά από την Mercedes στους 37 βαθμούς.

f1_2.jpg

Μάριος Αγγελέτος

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0