Καρώ Σημαία

Formula 1, Αυστρία: Νίκη Νο.5 για Φερστάπεν στο Spielberg - Δυναμική επιστροφή στα βάθρα για τον Λεκλέρ και τους «τιφόζι»!

Formula 1, Αυστρία: Νίκη Νο.5 για Φερστάπεν στο Spielberg - Δυναμική επιστροφή στα βάθρα για τον Λεκλέρ και τους «τιφόζι»!
Ο ανίκητος Μαξ Φερστάπεν έκανε και πάλι το καθήκον του στη Formula ανεβαίνοντας στο κορυφαίο σκαλί του podium της Αυστρίας (2/7). Η Φεράρι έδειξε να ανακάμπτει με τον Σαρλ Λεκλέρ να φέρνει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα τερματίζοντας δεύτερος. Ο Σέρχιο Πέρεζ είχε εξαιρετικό αγώνα, παρά το ότι εκκίνησε από τις τελευταίες θέσεις, συμπληρώνοντας την τρίτη θέση του βάθρου στο Grand Prix του Spielberg.  


Μετά το σήμα της εκκίνησης, ο Φερστάπεν που βρισκόταν στην pole position έφυγε πολύ καλύτερα από τον Λεκλέρ κρατώντας την θέση του, αλλά ο Μονεγάσκος πολύ γρήγορα απείλησε τον οδηγό της Red Bull. Την ίδια ώρα ο Σάινθ από το Ρ3 πίεζε τον teammate του, μέχρι που το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του για πρώτη φορά στον αγώνα. 

Ο Κέβιν Μάγκνουσεν βγήκε εκτός αφήνοντας θραύσματα στην πίστα. Την ίδια τύχη είχε και ο Γιούκι Τσουνόντα, ο οποίος εισήλθε στα pits πολύ νωρίς ώστε να επιδιορθώσει τη ζημιά που είχε προκληθεί στο μονοθέσιό του. Κανένας από τους δύο οδηγούς δεν εγκατέλειψε και ο αγώνας συνεχίστηκε. 

Στον 5ο γύρο ο Φερστάπεν είχε ήδη αρχίσει να χτίζει μία διαφορά από τον Σαρλ Λεκλέρ που ακολουθούσε. 

Πολύ καλή αρχή στον αγώνα έκανε και ο Λάντο Νόρις. Ο Βρετανός βρισκόταν στο Ρ5 κρατώντας απόσταση αναπνοής από τον Χάμιλτον με τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να μην μπορεί να βγάλει τον 23χρονο από τη ζώνη DRS του. 

Ο Σέρχιο Πέρεζ εξακολουθούσε να βρίσκεται στις μεσαίες θέσεις και έχοντας προσπεράσει τους Ράσελ και Άλμπον ανέβηκε 9ος. Συγχρόνως ο Χάμιλτον δέχθηκε προειδοποίηση για παραβίαση των ορίων της πίστας, κάτι το οποίο “κατήγγειλε” ο Νόρις αρκετούς γύρους νωρίτερα. Ο οδηγός της Μερσέντες θα τιμωρούνταν με ποινή πέντε δευτερολέπτων αν το επαναλάμβανε. 

Άσχημα εξελίσσονταν τα πράγματα για την ομάδα της Haas, καθώς μετά το λάθος του Μάγκνουσεν και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα, έχοντας βγει εκτός πίστας. 

Καταστροφικά pits για τη Φεράρι στον 17ο γύρο! Οι δύο οδηγοί καθυστέρησαν πάρα πολύ και ο Ισπανός μετά την έξοδό του βρέθηκε πίσω από Χάμιλτον και Νόρις.

Οι αγωνοδίκες τελικά δεν έκαναν τη χάρη στον Βρετανό και του επέβαλαν την ποινή των πέντε δευτερολέπτων για την οποία είχαν προηγουμένως προειδοποιήσει. 

Στον 22ο γύρο ο Σάινθ προσπέρασε τον Σέρχιο Πέρεζ και βρέθηκε τρίτος. Την ίδια ώρα ο Μεξικανός των “ταύρων” έβλεπε τον Χάμιλτον να βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το μονοθέσιό του και προσπάθησε να αμυνθεί κρατώντας την θέση του. 

Ο Φερστάπεν εισήλθε για πρώτη φορά στα pits και βρέθηκε δεύτερος πίσω από τον Λεκλέρ μετά την έξοδό του. Η έτερη Φεράρι, με το Σάινθ, βρισκόταν στην τρίτη θέση αλλά και εκείνος δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για παραβίαση των ορίων της πίστας. 

Η Μερσέντες φαινόταν να έχει πρόβλημα στα φρένα καθώς ο Τζορτζ Ράσελ είχε... βυθιστεί στο Ρ9 την ώρα που ο Χάμιλτον έχανε τη θέση του από τη Μακλάρεν του Λάντο Νόρις.

 

Στον 35ο γύρο ο Φερστάπεν είχε DRS και προσπέρασε τον Λεκλέρ ανεβαίνοντας ξανά στην πρώτη θέση.

Μέσα σε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα ο Ολλανδός είχε αρχίσει να χτίζει διαφορά από το Μονεγάσκο, η οποία άγγιζε ήδη τα 3 δευτερόλεπτα. 

Πέντε οδηγοί είχαν δεχθεί ποινή πέντε δευτερολέπτων για παραβίαση των ορίων της πίστας και θα έπρεπε να την εκτίσουν. Πρόκειται για τους Σάινθ, Χάμιλτον, Οκόν, Ντε Βρις και Άλμπον

Οι πιθανότητες του Νόρις για το βάθρο όλο και πλήθαιναν καθώς ο 23χρονος οδηγός της Μακλάρεν είχε καταφέρει να βρεθεί στο DRS του Σάινθ και δεδομένης της τιμωρίας που είχε επιβληθεί στον Ισπανό, θα μπορούσε να βρεθεί τρίτος.

Δυστυχώς δεν στάθηκε τυχερός και ο Πέρεζ κατάφερε να τον κερδίσει ανεβαίνοντας 4ος. Ο Μεξικανός πίεζε και τον Κάρλος Σάινθ διεκδικώντας την 4η θέση. Ο Οδηγός της Φεράρι κατάφερε να κρατήσει τη θέση του και αμύνθηκε υποδειγματικά στον 60ο γύρο. 

Έως εκείνη τη στιγμή την πρώτη τριάδα συμπλήρωναν οι Φερστάπεν, Λεκλέρ και Πέρεζ, ο οποίος κατάφερε τελικά περάσει μπροστά από τον Ισπανό που δεν μπορούσε να κάνει κάτι παραπάνω ωστε να υπερασπιστεί τη θέση του.    


Μεγάλο ρίσκο πήρε η Red Bull δύο γύρους πριν την καρώ σημαία με τον Φερστάπεν να εισέρχεται στα pits για να αλλάξει ελαστικά προκειμένου να κάνει τον ταχύτερο γύρο. Μία αρκετά αμφιλεγόμενη κίνηση για την ομάδα των “ταύρων”, η οποία για καλή τους τύχη δεν κόστισε τη νίκη στον Ολλανδό.


Βασιλική Μπαρτζιώτη
www.bnsports.gr
                                 

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0