Καρώ Σημαία

Formula 1: Εμφατική νίκη της Ferrari μετά από 46 αγώνες – 5+1 πράγματα που μάθαμε στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος! (video)

Formula 1: Εμφατική νίκη της Ferrari μετά από 46 αγώνες – 5+1 πράγματα που μάθαμε στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος! (video)

Μετά από 3,5 μήνες που οι φίλοι της Formula 1… αναλώθηκαν σε θεωρίες συνομωσίας για τα όσα έγιναν στο Άμπου Ντάμπι, ήρθε η στιγμή να ασχοληθούμε και πάλι με τη δράση και αυτή ήταν εντυπωσιακή στην πρεμιέρα της νέας εποχής του σπορ. Πάμε να δούμε τι ξεχωρίσαμε από τον αγώνα στο Μπαχρέιν.

Γράφει ο Κώστας Ψάρρας

Επιστροφή στις νίκες για τη Ferrari μετά από 910 ημέρες

Η πιο επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία της Formula 1 χρειάστηκε να περιμένει 46 ολόκληρους αγώνες για να πανηγυρίσει μία νίκη. Και η νίκη αυτή ήρθε με εμφατικό τρόπο αφού ο Λεκλέρ οδήγησε την κούρσα σε όλο τον αγώνα και είδε στο τέλος τον teammate του, Κάρλος Σάινθ, να τον πλασιώνει στο βάθρο. Το 1-2 της Scuderia δεν ήρθε τυχαία αφού από την περυσινή σεζόν όλοι οι άνθρωποι της ομάδας είχαν επικεντρωθεί στο μονοθέσιο του 2022. Και κάποιος θα πει ότι αυτό ήταν μία λογική κίνηση αφού δεν θα μπορούσαν πέρυσι να απειλήσουν τις Red Bull και Mercedes. Κι όμως δεν είναι καθόλου απλό για μία ομάδα που έχει τους περισσότερους φιλάθλους στη Formula 1, να παρατήσει μία ολόκληρη σεζόν μόνο και μόνο για να έχει αυξημένες πιθανότητες να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Το ξεκίνημα ήταν ιδανικό και έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν, όμως ακόμη δεν έχουν πετύχει τίποτα και χρειάζεται να περιμένουμε για να δούμε που μπορεί να φτάσουν. Είναι δεδομένο ότι έβαλαν τέλος στο δεύτερο μεγαλύτερο σερί της ιστορίας τους χωρίς νίκη και αυτό από μόνο αποτελεί μεγάλο επίτευγμα για τον Ματία Μπινότο και τους ανθρώπους της Ferrari.


Διπλή εγκατάλειψη για τη
Red Bull λόγω αντλίας καυσίμου

Η Red Bull άρχισε το φετινό πρωτάθλημα με τον χειρότερο τρόπο. Αν και ήταν το φαβορί για να φτάσει στη νίκη στο Μπαχρέιν, πριν ξεκινήσει το αγωνιστικό τριήμερο, τελικά είδε τη Ferrari να έχει καλύτερο ρυθμό και στις κατατακτήριες δοκιμές αλλά και στον αγώνα. Αυτό είναι ένα πρόβλημα για τους αυστριακούς αλλά όχι το μεγαλύτερο. Το να βρουν κάποια δέκατα που τους λείπουν στο γύρο μοιάζει εφικτό και το έχουν ξανακάνει. Αυτό που θα δυσκολέψει περισσότερο τον Κρίστιαν Χόρνερ είναι να… χωνέψει ότι και τα δύο του μονοθέσια εγκατέλειψαν και μάλιστα με το ίδιο πρόβλημα. Η αντλία καυσίμου πρόδωσε τη Red Bull η οποιία απώλεσε 30 βαμούς οι οποίοι δεν αποκλείεται να της λείψουν στο τέλος της σεζόν.


Βάθρο από το… πουθενά για τη
Mercedes

Η Mercedes κυριαρχεί στο σπορ από το 2014 και μπορεί πέρυσι να έχασε το πρωτάθλημα στους οδηγούς όμως σε καμία περίπτωση δεν βίωσε εικόνα αντίστοιχη αυτής στο Μπαχρέιν. Η εικόνα του μονοθεσίου της γερμανικής ομάδας ήταν απογοητευτική. Το πρόβλημα με τις αναπηδήσεις στις ευθείες ήταν εμφανέστατο και οι Χάμιλτον, Ράσελ δεν μπόρεσαν ποτέ να βρουν ένα ρυθμό αντίστοιχο των Ferrari και Red Bull. Κι όμως το τέλος του αγώνα βρήκε τον Χάμιλτον στο τρίτο σκαλί του βάθρου και τον Ράσελ να έχει τον καλύτερο τερματισμό της καριέρας του (4η θέση). Αν η γερμανική ομάδα καταφέρει να περιορίσει τη…. χασούρα στο ξεκίνημα της σεζόν, μέχρι να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με το μονοθέσιό της, τότε μοιάζει δεδομένο ότι και φέτος θα είναι μέσα στη διεκδίκηση των πρωταθλημάτων.


Alfa
Romeo και Haas οι ευχάριστες εκπλήξεις

Δύο ομάδες που σε όλο το περυσινό πρωτάθλημα ήταν στις τελευταίες θέσεις, εμφάνισαν εξαιρετικά μονοθέσια στον πρώτο αγώνα του 2022. Ο Βάλτερι Μπότας μέχρι πέρυσι οδηγούσε ένα μονοθέσιο… πρωταθλητή και μέσα σε λίγους μήνες κλήθηκε να προσαρμοστεί σε εντελώς νέες συνθήκες. Κι όμως η Alfa Romeo απέδειξε ότι του έχει δώσει ένα μονοθέσιο που μπορεί να τον φέρνει στους βαθμούς. Ο Φινλανδός έδειξε ότι δεν ξέχασε να οδηγεί και η 6η θέση ήταν μία μεγάλη επιτυχία για τον ίδιο. Εξίσου σημαντική και η 10η θέση του ρούκι, Ζου ο οποίος έγινε ο 66ος πιλότος στην ιστορία του σπορ που πήρε βαθμό στο ντεμπούτο του. Ακόμη πιο εντυπωσιακή ήταν η εμφάνιση της Haas που πήρε βαθμούς μετά το 2020 και μάλιστα με τον Μάγκνουσεν ο οποίος επέστρεψε από… σπόντα στη Formula 1 μετά την απομάκρυνση του Ρώσου Νικίτα Μαζέπιν.

 


Η απογοήτευση της
McLaren

Η McLaren περίμενε ότι το 2022 θα είναι μία χρονιά που θα μπορούσε να τη φέρει σε θέση να διεκδικήσει νίκες. Οι δοκιμές του χειμώνα έδειξαν ότι δεν έχει δημιουργήσει ένα μονοθέσιο που μπορεί να κοντράρει τις Ferrari και τις Red Bull αλλά κανείς δεν φανταζόταν ότι η εικόνα της θα είναι τόσο κακή. Νόρις και Ρικιάρντο δεν μπόρεσαν να βρουν ρυθμό και έμειναν εκτός δεκάδας. Σίγουρα ο Ζακ Μπράουν έχει να αντιμετωπίσει μία κρίση, την πρώτη επί των ημερών του και θα φανεί αν μπορεί να διορθώσει τα κακώς κείμενα.


Η νέα εποχή της
Formula 1

Είναι νωρίς για να κριθεί η νέα εποχή του σπορ αλλά τα πρώτα δείγματα είναι άκρως ενθαρρυντικά. Τα νέα γραφικά, τα νέα μονοθέσια, οι νέοι κανονισμοί δείχνουν ότι δίνουν νέο ενδιαφέρον στο σπορ και μας προσφέρουν μάχες από την αρχή ως το τέλος. Highlight της χθεσινής ημέρας η μονομαχία ΛεκλέρΦερστάπεν για 3 σερί γύρους με τον Ολλανδό να περνάει στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού και τον Μονεγάσκο να απαντάει στη δεύτερη ζώνη Drs.

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0