Οι Λος Άντζελες Κλίπερς υπέγραψαν μια μακροχρόνια συμφωνία με την Aspiration, καθιστώντας την εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, η οποία επικεντρώνεται σε πράσινες και βιώσιμες πρωτοβουλίες, τον πρώτο «ιδρυτικό συνεργάτη» του νέου σταδίου της ομάδας.
Αν και οι οικονομικές λεπτομέρειες δεν δημοσιεύθηκαν επακριβώς, οι πληροφορίες ορίζουν την αξία του σχεδόν στα 400 εκατομμύρια δολάρια για τα επόμενα 23 χρόνια.
Τα νέα δεδομένα ήρθαν στο προσκήνιο μόλις 10 μέρες μετά το συμβόλαιο που υπέγραψαν οι Κλίπερς με την εταιρία Intuit, η οποία θα δώσει και την ονομασία της στην αρένα της ομάδας. Εκείνο το συμβόλαιο συγκεντρώνει ποσά που ανέρχονται στα 500-600 εκατομμύρια δολάρια. Μαζί, λοιπόν, οι συνεργασίες με Intuit και Aspiration αξίζουν κοντά στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια, περισσότερα από το μισό του προγραμματισμένου κόστους των 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το “Intuit Dome”.
Ο ιδιοκτήτης των Κλίπερς, Στιβ Μπάλμερ, ο πλουσιότερος ιδιοκτήτης στο ΝΒΑ, έδωσε προτεραιότητα σε βιώσιμα υλικά και σχέδια στο σχεδιασμό του σταδίου. «Υπάρχει ευθύνη που σχετίζεται με την κατασκευή της καλύτερης αρένας στον κόσμο», ανέφερε ο Μπάλμερ σε δήλωσή του. Αυτή η συμφωνία με την Aspiration «υποστηρίζει την επιθυμία μας να φυτεύουμε στο έδαφος για να κάνουμε το Intuit Dome την πιο βιώσιμη αρένα στον κόσμο».
Η Aspiration επικεντρώνεται στο να είναι φιλική προς το περιβάλλον, πηγαίνοντας παράλληλα με τον στόχο των Κλίπερς να κάνουν τη νέα τους αρένα 100% χωρίς άνθρακα. Ως μέρος της συμφωνίας με τον σύλλογο του Λος Άντζελες, η Aspiration θα εμφανίζεται με διαφημίσεις στην αρένα και σε ορισμένες από τις πλατφόρμες ψηφιακών Μέσων της ομάδας.
Πολλοί παράγοντες που εμφανίζονται στον μπασκετικό χώρο ξεκινούν να εμπλέκονται με εργασίες που αντιστοιχούν στην παραπάνω συμφωνία. Μάλιστα, ο προπονητής των Φιλαδέλφεια 76ers, Ντοκ Ρίβερς, είναι επενδυτής στη συγκεκριμένη εταιρία, η οποία συγκεντρώνει 450 εκατομμύρια δολάρια μέχρι σήμερα.
Ο Μπάλμερ, ιδιοκτήτης των Κλίπερς από το 2014, λέγεται πως θα προσπαθήσει να εξοικονομεί 10 εκατομμύρια γαλόνια νερού ετησίως και θα μειώνει τα ταξίδια με οχήματα κατά 15% μέσω μετακίνησης με κοινά αυτοκίνητα. Οι δύο εταιρείες θα παρουσιάσουν επίσης ένα πρόγραμμα για τους οπαδούς που θέλουν να αντισταθμίσουν τον αντίκτυπό τους σε άνθρακα κάθε φορά που πηγαίνουν σε παιχνίδια ή συναυλίες στο “Intuit Dome”.
«Σήμερα, οι Κλίπερς ανεβάζουν τον πήχη για κάθε μεγάλο αθλητικό franchise στον κόσμο», ανέφερε σε δήλωσή του ο συνιδρυτής της Aspiration, Τζο Σάνμπεργκ, προσθέτοντας πως: «Ως οπαδός της ομάδας, είμαι περήφανος που συνεργάζομαι μαζί τους για να σηματοδοτήσουμε μια νέα εποχή δράσης για το κλίμα στα μεγάλα αθλήματα της λίγκας και ελπίζω ότι το υπόλοιπο ΝΒΑ θα ακολουθήσει το παράδειγμα της».
Σταυρούλα Μουστακάτου