Οι Λος Άντζελες Κλίπερς ανακοίνωσαν μια 23ετή συνεργασία με την εταιρία χρηματοοικονομικού λογισμικού Intuit για να ονομάσουν τη νέα τους αρένα. Το «Intuit Dome», θα κοσμεί το στάδιο που θα εδρεύει ο σύλλογος από τη σεζόν 2024/25!
«Όταν ξεκινήσαμε την αναζήτηση ενός συνεργάτη για τους L.A. Clippers και το νέο μας στάδιο, αναζητήσαμε έναν που να μοιράζεται το πάθος μας για την τεχνολογία, την επιδίωξη της καινοτομίας και τη δέσμευσή μας προς τους πελάτες, τους οπαδούς και την κοινότητα», δήλωσε την Παρασκευή (17/09) ο ιδιοκτήτης των Κλίπερς, Στιβ Μπάλμερ. «Το Intuit ταιριάζει απόλυτα, και είμαστε ενθουσιασμένοι που αποκαλούμε το μελλοντικό μας... σπίτι Intuit Dome» λέει χαρακτηριστικά.
Και ενώ το έργο των 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων θα μεγιστοποιήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ομάδας και θα αυξήσει σημαντικά τα ετήσια έσοδά της, ο πλουσιότερος ιδιοκτήτης του ΝΒΑ θέλει να καταστήσει σαφές ότι προχώρησε σε μεγάλα έξοδα με γνώμονα την εξέλιξη των Κλίπερς. Πρόκειται, άλλωστε, για το ακριβότερο στάδιο στην ιστορία της διοργάνωσης!
Η συμφωνία συνεχίζεται σε μια κερδοφόρα χρονιά για την Intuit. Μόλις την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε μια εξαγορά 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων της πλατφόρμας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου MailChimp.
.@LAClippers x @Intuit = @IntuitDome
— Sports Business Journal (@sbjsbd) September 17, 2021
The Clippers have signed a 23-year naming rights deal with Intuit for the team’s new $1.8 billion arena development in Inglewood, Calif.https://t.co/yAMyCO82Ap pic.twitter.com/4QIXeUHaIk
«Βάλαμε περισσότερα χρήματα από όσα χρειαζόταν, θα πρέπει πιθανώς να το τονίσω αυτό», επισημαίνει ο Μπάλμερ σε σύσκεψη της ομάδας. «Θα σας δώσω μερικά παραδείγματα. Αυτό το είδος πίνακα αποτελεσμάτων κοστίζει πολύ περισσότερο από έναν κανονικό πίνακα αποτελεσμάτων; Ναι, είναι αρκετές δεκάδες εκατομμύρια δολάρια. Το γεγονός ότι ήθελα να δω τι θα μπορούσαμε να κάνουμε για να είμαστε περιβαλλοντικά καλυμμένοι, μας κόστισε περισσότερο από ό, τι χρειαζόταν; Ναι!»
Το Intuit Dome, είναι ένας στόχος για τον Μπάλμερ από τότε που αγόρασε την ομάδα το 2014 για 2 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό που αποτελούσε τότε ρεκόρ για μια ομάδα του ΝΒΑ.
«Μέχρι να τελειώσουμε με όλα αυτά, περισσότερα από 6,5 χρόνια θα έχουν... επενδυθεί στον σχεδιασμό, τον επανασχεδιασμό και την τελική διαδικασία» τονίζουν οι υπεύθυνοι.
Πέρα από τη συμφωνία με την Intuit, το πιο κρίσιμο μέρος των εσόδων της αρένας είναι πιθανότατα οι premium θέσεις. Το πιο σημαντικό, ωστόσο, είναι η απόδοση της ομάδας στο νέο γήπεδο. Οι Κλίπερς έχουν συμμετοχή στα πλέι οφ σε όλες -εκτός από μία- τις σεζόν ιδιοκτησίας του Μπάλμερ, αλλά στον τελικό παρευρέθηκαν μόλις μία!
Προτεραιότητα για τον ιδιοκτήτη είναι αυτό και φαίνεται από τα λόγια του: «Όλα αυτά σημαίνουν περισσότερους οπαδούς στο κτίριο, πράγμα που σημαίνει περισσότερο ενθουσιασμό, περισσότερες πιθανότητες νίκης».
Σταυρούλα Μουστακάτου