Η Νάπολι ανακοίνωσε τη συμφωνία της με την Amazon, γνωστοποιώντας την ως τον πρώτο χορηγό μανικιών που θα βάλει ποτέ σε φανέλα της.
Η εταιρία κολοσσός έχει κλείσει διετή συμφωνία με την κορυφαία ομάδα της Serie A, η οποία, σύμφωνα με το επιχειρηματικό πρακτορείο Calcio Finanza, αξίζει περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ ανά σεζόν, αν και θα μπορούσε να αυξηθεί παραπάνω κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους.
Η Amazon είναι ήδη συνεργάτης του εμπορικού τμήματος της Νάπολι και μάλιστα, αξίζει να αναφερθεί πως από το 2018, οι οπαδοί στην Ιταλία έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν προϊόντα της ιταλικής ομάδας στο επίσημο κατάστημα του συλλόγου στην ιστοσελίδα της Amazon. Έκτοτε, η διαδικτυακή προσφορά έχει κυκλοφορήσει σε όλη την Ισπανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις Κάτω Χώρες, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.
Επιπλέον, ο πρόεδρος και ιδιοκτήτης της Νάπολι, Αουρέλιο Ντε Λαουρέντις, ο οποίος είναι επίσης διακεκριμένος παραγωγός ταινιών, συνεργάζεται με την Amazon στο Λος Άντζελες και το Λονδίνο για διάφορες τηλεοπτικές παραγωγές.
«Είναι μεγάλη μας χαρά να ανακοινώνουμε μια τόσο σημαντική συνεργασία με ένα εμπορικό σήμα που έχει τεράστια απήχηση σε παγκόσμια κλίμακα», δήλωσε ο πρόεδρος των «παρτενοπέι» και συνέχισε λέγοντας τα εξής:
«Με την Amazon έχουμε εργαστεί σε πλήρη αρμονία από την πρώτη μέρα, χτίζοντας μια σταθερή σχέση και επιχειρηματική συνεργασία που μπορεί να επεκταθεί με κερδοφόρο και τρόπο».
Κυριάκος Δημητρόπουλος
www.bnsports.gr