Η πιο hot ομάδα στα social media είναι η Μπαρτσελόνα με 1,96 δισ. αντιδράσεις και άνοδο 42% σε σχέση με τη σεζόν 2019/20.
Με 1,96 δισ. likes, shares και comments σε Facebook, Instagram και Twitter έκλεισε τη σεζόν 2020/21 η Μπαρτσελόνα, συνεχίζοντας να είναι πρωταθλήτρια των social media για έκτη συνεχόμενη χρονιά. Η αύξηση κατά 42% στις αντιδράσεις σε σύγκριση με τη σεζόν 2019/20 παγίωσε τη διαφορά από τις ανταγωνίστριες ομάδες που ακολουθούν: Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (1,59 δισ.), Λίβερπουλ (1,31 δισ.), Ρεάλ Μαδρίτης (1,12 δισ.) και Τσέλσι (1,04 δισ.).
Σύμφωνα με δεδομένα από το Blinkfire, η Μπαρτσελόνα μεγεθύνθηκε και στα 3 κορυφαία μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με την άνοδο που σημειώνεται στο Instagram να φτάνει το 34%. Μάλιστα στη πλατφόρμα Instagram Reels οι «μπλαουγκράνα» έγιναν το πρώτο κλαμπ το οποίο ξεπέρασε το 1 δισ. προβολών στα βίντεο.
Η μεγαλύτερη άνοδος για τη Μπαρτσελόνα παρατηρείται στο Facebook με 123%, φέρνοντας τη στη δεύτερη θέση πίσω από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Στο Twitter η Μπαρτσελόνα είναι πρώτη με 137 εκ. αντιδράσεις, με τις Φενέρμπαχτσε (120 εκ.) και Τσέλσι (100 εκ.) να ακολουθούν.
Εξαιρετικά πάνε τα πράγματα για τη Μπαρτσελόνα και σε YouTube και TikTok. Με 463 εκ. προβολές στα βίντεο η Μπάρτσα είναι στην πρώτη θέση για τους τελευταίους 12 μήνες. Ακολουθεί η Λίβερπουλ (317 εκ.), η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (312 εκ.) και η Τσέλσι (276 εκ.). Το επίτευγμα της Μπαρτσελόνα είναι ακόμα μεγαλύτερο αν αναλογιστούμε πως οι σύλλογοι της Premier League δικαιούνται να δημοσιεύουν στιγμιότυπα αγώνων στα κανάλια τους, κάτι που δεν συμβαίνει στη LaLiga.
Στην πλατφόρμα των millennials που είναι το TikTok, προηγείται η Παρί Σεν Ζερμέν με 463 εκ. προβολές, με τη Μπαρτσελόνα να ακολουθεί από κοντά με 400 εκ. Συνοψίζοντας, οι Καταλανοί έχουν 136 εκ. ακόλουθους στο Facebook, 118 εκ. στο Instagram και 71 εκ. στο Twitter, αλλά δραστηριοποιούνται και σε άλλα μέσα. Στο δημοφιλές για την Ασία, Line, έχουν 33 εκ. ακόλουθους, 12 εκ. στο Youtube και αγγίζουν τα 10 εκ. στο TikTok. Τέλος, έχουν ακόμα 24 εκ. followers σε άλλες πλατφόρμες όπως το Viber και το Snapchat και τα κινεζικής προέλευσης Weibo και Douyin.
Αλέξανδρος Καρατσενίδης
www.bnsports.gr