Στοχευμένη διαφήμιση με αντιρατσιστικό υπόβαθρο συνεχίζει να κάνει η Cxmmunity.
Το έργο των Warner Bros και Xbox θα ενισχύσει η μη κερδοσκοπική οργάνωση, Cxmmunity, με στόχο να προμοτάρει ακόμα περισσότερο το «Space Jam: A New Legacy» που θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στις κινηματογραφικές αίθουσες τη 16η μέρα του Ιουλίου.
H Cxmmunity θα επιλέξει τουλάχιστον 50 HB κολέγια και πανεπιστήμια (μέρη που παλιότερα σπούδαζαν αποκλειστικά αφροαμερικανοί φοιτητές) εξοπλίζοντας τα gaming εργαστήρια τους με το πλήρες Kit της Xbox. Μάλιστα, τα χειριστήρια τους θα είναι ειδικά σχεδιασμένα με βάση τα Tune Squad και Goon Squad που πρωταγωνιστούν στην ταινία.
Ο Ryan Johnson, CEO και συνιδρυτής της Cxmmunity, υποστήριξε: «Με αυτόν τον τρόπο συνεχίζουμε να δείχνουμε εμπράκτως τη στήριξη μας στα HBCU με προγράμματα που προωθούν το gaming, τα eSports αλλά και τη γενικότερη εμπειρία των σπουδαστών. Ήδη έχουμε εξασφαλίσει τη δωρεάν προβολή της ταινίας στις 14 του μήνα για φοιτητές και απόφοιτους στην Ατλάντα. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τη Microsoft για τη γενναιόδωρη χορηγία Xbox, καθώς χωρίς αυτή το έργο μας θα ήταν πολύ πιο δύσκολο».
Η Cxmmunity έχει ανοίξει gaming εργαστήρια στα πανεπιστήμια του North Carolina και του Oakwood, με τα Delaware State, Dillard, Howard, Morgan State και Southern Texas να είναι τα επόμενα στη λίστα.
Ο Darrell Booker, υπεύθυνος επικοινωνιακής πολιτικής της Microsoft, εξύμνησε το αντιρατσιστικό έργο της Cxmmunity, δηλώνοντας: «Το eSport τουρνουά “Space Jam: A New Legacy – The Game” είναι μια από τις πολλές συνεργασίες που έχουμε κάνει με την Cxmmunity. Η προσφορά της είναι πηγή έμπνευσης για εμάς και δηλώνουμε απόλυτη περηφάνεια που μέσω αυτής συνδράμουμε στη ανάπτυξη των eSports σε κολέγια και πανεπιστήμια που παλιότερα απευθύνονταν μόνο σε αφροαμερικανούς πολίτες».
Πάνος Σταμούλης