Sports Βusiness

Η μόδα «εισχωρεί» στον αθλητισμό: Ο Armani, η «Jordan Brand» και οι υπόλοιπες συνεργασίες brands με συλλόγους

Η μόδα «εισχωρεί» στον αθλητισμό: Ο Armani, η «Jordan Brand» και οι υπόλοιπες συνεργασίες brands με συλλόγους

Πολλά είναι τα παραδείγματα συλλόγων που τα τελευταία χρόνια έχουν ανοίξει διάπλατα τις «πύλες» τους στη... μόδα. Το «BN Sports» σταχυολογεί και παρουσιάζει τις κορυφαίες συνεργασίες μεταξύ μεγάλων clubs και brands.

Δεν αποτελεί μυστικό πως κάθε υποστηρικτής μιας ομάδας, περιμένει κάθε χρόνο με ανυπομονησία το club να παρουσιάζει τις νέες φανέλες ενόψει της καινούργιας σεζόν.

Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί να γίνεται ολοένα και συχνότερο το φαινόμενο της διευρυμένης συνεργασίας μεταξύ κορυφαίων ομάδων του κόσμου και εξίσου σπουδαίων μεγεθών στο χώρο της μόδας. Σκοπός τους; Να δημιουργήσουν επίσημα προϊόντα του συλλόγου -που θα φέρουν βεβαίως και την επωνυμία του brand- και συνεπώς θα αποτελέσουν πόλο έλξης για τους φιλάθλους και θα αποφέρουν μεγάλα οικονομικά κέρδη στα ταμεία αμφότερων.

Με αφορμή την επικείμενη συνεργασία του παγκοσμίου φήμης σχεδιαστή, Giorgio Armani και της Νάπολι, το «BN Sports» κατέγραψε τις σημαντικότερες συνεργασίες brands με συλλόγους και σας τις παρουσιάζει αναλυτικά παρακάτω.
GIORGIO-ARMANI-ITALY_1.png

Giorgio Armani: Ντύνει την Ολίμπια στο μπάσκετ, την «Squadra Azzurra» και τώρα πάει για... Νάπολι

Πρόκειται ίσως για τον πιο καταξιωμένο σχεδιαστή μόδας στον κόσμο, ο οποίος είναι και ο ιδρυτής της AX Armani Exchange. Πρόκειται για έναν ιταλικό οίκο μόδας πουιδρύθηκε το 1975 από τον Giorgio Armani, ο οποίος σχεδιάζει, κατασκευάζει, διανέμει και εμπορεύεται δερμάτινα προϊόντα υψηλής ραπτικής, παπούτσια, ρολόγια, κοσμήματα, αξεσουάρ, οπτικά, καλλιντικά και αξεσουάρ διακόσμησης εσωτερικού χώρου.

Στον τραπεζικό λογαριασμό του διάσημου σχεδιαστή βρίσκονται περί τα 7,8 δισεκατομμύρια ευρώ, με τον ίδιο τα τελευταία χρόνια να «ψάχνεται» για να επενδύσει παραπάνω και στο χώρο του ποδοσφαίρου. Ήδη, «ντύνει» τη δική του Ολίμπια Μιλάνο στο μπάσκετ, ενώ πριν από λίγους μήνες γνωστοποίησε πως θα είναι ο κεντρικός χορηγός της Εθνικής Ιταλίας ενόψει του EURO 2020, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, πως: «Είμαι πολύ περήφανος που η Εθνική μας ομάδας θα ντυθεί με τα ρούχα της εταιρίας μου ενόψει μιας τόσο σημαντικής διοργάνωσης. Δούλευα καιρό πάνω σε μια ιδέα, όπου θα εμπεριείχε ένα συνδυασμό συστατικών όπως ο αυθορμητισμός, η αθλητικότητα και η κομψότητα».

Τα σχέδια του Armani, ωστόσο, δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς καιρό τώρα έχει βάλει στα... «ραντάρ» του και τη Νάπολι. Οι «παρτενοπέι» αποφάσισαν να διακόψουν τη συνεργασία τους με τη Robe di Kappa και πίσω από αυτή τους την απόφαση φαίνεται πως βρισκόταν το... deal με τον καταξιωμένο σχεδιαστή και με τον Armani να κάνει επί της ουσίας το ντεμπούτο του στο Ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
JORDAN-PARI_1.jpg

Jordan και Παρί Σεν Ζερμέν: Ένας πανέμορφος συνδυασμός

Ακόμη μια τεράστια συνεργασία που υλοποιήθηκε τα τελευταία χρόνια ήταν εκείνη της εταιρίας του θρυλικού άλλοτε καλαθοσφαιριστή του NBA, Michael Jordan, της «Jordan Brand» με την Παρί Σεν Ζερμέν.

Αφού έκανε ένα σημαντικό πέρασμα στο χώρο του μπάσκετ με την Εθνική Γαλλίας, ο Jordan σκέφτηκε πως θα ήταν ιδανικό να εμπλακεί και με τον ποδοσφαιρικό «κόσμο». 

Το αποτέλεσμα; Μοναδικό! Οι φανέλες Jordan και του μεγαθηρίου της Γαλλίας έγιναν ανάρπαστες και έφεραν πολλά εκατομμύρια στα ταμεία της ομάδας του Παρισιού.
PALACE-JUVE_1.jpg

Έκανε την έκπληξη με Palace η Γιουβέντους

«Ζηλεύοντας» ενδεχομένως από την εξαιρετικά επιτυχημένη συνεργασία της «Jordan Brand» με την Παρί Σεν Ζερμέν, οι ιθύνοντες της Γιουβέντους σκέφτηκαν πως ίσως θα έπρεπε να ακολουθήσουν ένα παρόμοιο μονοπάτι. Όλα έγιναν με απόλυτη μυστικοπάθεια -μέχρι βεβαίως την ημερομηνία της αποκάλυψης- σε έναν αγώνα της Serie A με αντίπαλο την Τζένοα.

Η ομάδα από το Τορίνο γνωστοποίησε επίσημα τη συνεργασία της με την «Palace Skateboards» (σ.σ. μαζί και σε συνεννόηση με τον κεντρικό χορηγό της, την Adidas). Η «Palace Skateboards» ασχολείται με το αντικείμενο του Skateboarding, ιδρύθηκε στο Λονδίνο το 2009 και διαθέτει πληθώρα καταστημάτων και ενδυμάτων Παγκοσμίως.

Γιουβέντους, Palace και Adidas -πέρα από τη χορηγία στη φανέλα- δημιούργησαν  t-shirts, καπέλα, φόρμες, μπουφάν κ.ο.κ., τα οποία είχαν μεγάλη ανταπόκριση στους υποστηρικτές της «Γηραιάς Κυρίας».
as-roma-nowhere-fc_1.jpg

Η... «περιπέτεια» της Ρόμα με την NOWHERE FC

Η NOWHERE FC είναι μια ομάδα ανθρώπων, η οποία ειδικεύεται στο pick-up football στους δρόμους του Μανχάταν στην Αμερική. Εκτός από το καθαρά αθλητικό κομμάτι, την τελευταία δεκαετία φημίζεται πως δημιουργεί και αθλητικό εξοπλισμό με την επωνυμία της.

Η ομάδα της Ρόμα βρισκόταν για προετοιμασία στην Αμερική, συνάντησε τους ανθρώπους του brand και έτσι προχώρησαν σε μια ειδική συμφωνία, μέσω της οποία η NOWHERE FC δημιούργησε 50 φανέλες και έντυσε όλα τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος για εκείνο το χρονικό διάστημα.
GOSHA-ADIDAS_1.jpeg

Το ενδιαφέρον της Adidas για τον... Gosha Rubchinskiy

Ο Gosha Rubchinskiy είναι ένας από τους κορυφαίους Ρώσους σχεδιαστές. Ο σχεδιασμός των προϊόντων του ήταν εμπνευσμένος από την κουλτούρα των νεαρότερων ηλικιών στη χώρα, με την Adidas να... γοητεύεται από τα σχέδια και να επιθυμεί τη συνεργασία.

Μαζί, δημιούργησαν εξαιρετικές κολεξιόν και προϊόντα ρουχισμού, όπως μπλουζάκια, πουλόβερ, φόρμες κ.α., ενώ παρουσίασαν και ειδικές εμφανίσεις πριν το Mundial του 2018, που διεξήχθη στα γήπεδα της Ρωσίας.

Κυριάκος Δημητρόπουλος

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0