Καρώ Σημαία

Formula 1: Θρίαμβος για τον Φερστάπεν στη Στυρία!

Formula 1: Θρίαμβος για τον Φερστάπεν στη Στυρία!

Η Red Bull και ο Μαξ Φερστάπεν μετέτρεψαν σε «περίπατο» το Grand Prix της Στυρίας, με τον Ολλανδό να παίρνει τη νίκη στο «σπίτι» της ομάδας.

Οι «ταύροι» δεν αντιμετώπισαν προβήματα στο Grand Prix της Στυρίας, με τον Μαξ Φερστάπεν να αντικρίζει πρώτος της καρώ σημαία. Στο βάθρο βρέθηκαν οι Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας, ενώ η εξαιρετική στρατηγική της Ferrari έσωσε τον αγώνα του Σαρλ Λεκλέρ.

Καθαρή εκκίνηση για τους διεκδικητές, μεγάλοι χαμένοι οι Λεκλέρ - Γκασλί


Ο Φερστάπεν διατήρησε την πρώτη θέση στην εκκίνηση, με τον Χάμιλτον να βρίσκεται πίσω του. Οι Λεκλέρ και Γκασλί είχαν επαφή λίγο μετά την πρώτη στροφή, με τον Μονεγάσκο να περνάει στα πιτ για αλλαγή πτέρυγας, επιστρέφοντας στην 19η θέση, και τον Γάλλο να αποσύρεται, καθώς έσπασε η πίσω αριστερή ανάρτηση. Μάλιστα ο Γκασλί είχε επαφή και με τον Λατίφι, με τον πιλότο της Williams να περνά στα πιτ για αλλαγή ελαστικών.

gasly_1.jpg

Στο 9ο γύρο ο Χάμιλτον βρισκόταν σχεδόν 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν, την ώρα που είχε ανοίξει την διαφορά από τον 3ο Νόρις σχεδόν στα 10. Έναν γύρο αργότερα ο Πέρεζ έπιασε στον «ύπνο» τον Νόρις, προσπερνώντας τον στο τέλος της 2ης ευθείας. Στο μεταξύ ο Μπότας ανέβηκε στην 4η θέση, θέλοντας να μειώσει την διαφορά από την πρώτη τριάδα.

Ο Τζορτζ Ράσελ με την Williams έμεινε στην 8η θέση, με τους Τσουνόντα και Σάινθ να ακολουθούν. Στην κορυφή ο Φερστάπεν είχε διαφορά 5 δευτερολέπτων από τον Χάμιλτον, την ώρα που ο Μπότας είχε τον καλύτερο ρυθμό και μείωνε από τον Πέρεζ για την 3η θέση.

Καταστροφή για Ράσελ, «ρεβάνς» για Μπότας

Στον 27ο γύρο ο Ράσελ πέρασε για αλλαγή ελαστικών, με το μονοθέσιο του Βρετανού να μένει στα πιτ σχεδόν για ένα λεπτό, προτού επιστρέψει στην πίστα. Έναν γύρο αργότερα και ο Μπότας πέρασε για αλλαγή, με τον Φινλανδό να κάνει το undercut και να βγαίνει στην 4η θέση, μπροστά από τον Πέρεζ. Ο Φερστάπεν άλλαξε ελαστικά στον 30ο γύρο και έβαλε την σκληρή γόμα, βγαίνοντας πάλι πρώτος με διαφορά 5 δευτερολέπτων. Στο τέλος του 32ο γύρου και ο Νόρις άλλαξε ελαστικά, επιστρέφοντας στην πίστα στην 7η θέση, πίσω από τον Κίμι Ραϊκόνεν.

vb_1.jpg

Στον 39ο γύρο ο Χάμιλτον ακολουθούσε τον Φερστάπεν, με τον Μπότας να βρίσκεται σχεδόν 20 δεύτερα πίσω του. Παράλληλα ο Λεκλέρ κατάφερε να αναρριχηθεί στην 11η θέση από την 19η. Ο Μπότας είχε φθείρει σε μεγάλο βαθμό τα ελαστικά του προσπαθώντας να μειώσει τη διαφορά, με αποτέλεσμα ο Πέρεζ να πλησιάζει για την 3η θέση. Μπροστά ο Φερστάπεν συνέχισε τα παράπονα για τα φρένα στο μονοθέσιο του, ενώ εξέφρασε τις αμφιβολίες του για το αν καταφέρει να τελειώσει τον αγώνα με την σκληρή γόμα.

Όλα για όλα από τον Πέρεζ, διαφορά ασφαλείας ο Φερστάπεν

Στον 55ο γύρο ο Πέρεζ πέρασε στα πιτ για να βάλει φρέσκο σετ μεσαίας γόμας, έχοντας μπροστά του 16 γύρους για να καλύψει μία διαφορά 21 δευτερολέπτων από τον Μπότας. Στον 56ο γύρο ο Λεκλέρ ανέβηκε στην 8η θέση, περνώντας τον Αλόνσο από την εξωτερική στην 3η στροφή. Ο Χάμιλτον 11 γύρους πριν το τέλος έμεινε στα 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν, ενώ ο Πέρεζ «έριχνε» σχεδόν 2.5 δευτερόλεπτα ανά γύρο στον Μπότας.

Στον 63ο γύρο η διαφορά Μπότας – Πέρεζ έπεσε κάτω από τα 10 δευτερόλεπτα, ενώ ο 5ος Νόρις δεν αντιμετώπισε καμία δυσκολία από τις Ferrari στην και θέση. Δύο γύρους πριν από το τέλος του αγώνα, στην Mercedes τράβηξαν τον Χάμιλτον στα πιτ για φρέσκο σετ μαλακής γόμας, θέλοντας να πάρουν τον πόντο του ταχύτερου γύρου. Ο Φερστάπεν σημείωσε μίαεύκολη νίκη, με την διαφορά από τον Χάμιλτον να είναι σχεδόν στα 38 δευτερόλεπτα, με τον Βρετανό να κάνει στο τέλος τον ταχύτερο γύρο.

perez_1.jpg

Ο Μπότας άντεξε στην πίεση του Πέρεζ και τελικά βρέθηκε στην θέση, με την Μεξικανό να έχει ρίξει την διαφορά κάτω από το δευτερόλεπτο, όταν αντίκρισαν την καρώ σημαία. Αυτή ήταν η νίκη στην σεζόν για τον Ολλανδό και συνεχόμενη για την Red Bull, με τον Φερστάπεν να παραμένει στην κορυφή της βαθμολογίας με 156 βαθμούς, έναντι 138 του Χάμιλτον. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η Red Bull παρέμεινε πρώτη, έχοντας φτάσει τους 252 βαθμούς, με την Mercedes να ακολουθεί με 212. Τέλος ο Λεκλέρ ψηφίστηκε ως πιλότος της ημέρας, καθώς από την 19η θέση βρέθηκε στο τέλος στην 7η. 

f1_1_1.jpg

Μάριος Αγγελέτος

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0