Κατακτάει όλες τις ηλικίες...
Ασφαλώς, υπήρχαν λόγοι που συνέβαλαν σε κάτι τέτοιο. Από τη μία η πανδημία, που «έκλεισε» πολύ κόσμο στο σπίτι και οι περισσότεροι, αναζητώντας μια εναλλακτική μορφή διασκέδασης, προτίμησαν τα video games. Ειδικά, τίτλοι όπως το Mario Kart Live: Home Circuit έγιναν ιδιαίτερα αγαπητοί, για τον επιπλέον λόγο ότι προορίζονται για όλα τα μέλη μια οικογένειας, που μπορούν να παίξουν παρέα. Επίσης, κάποιοι που είχαν ήδη αγοράσει το original Nintendo Switch, προτίμησαν να προσθέσουν στη συλλογή τους και την έκδοση Lite, είτε ως πιο οικονομικό δώρο για τα παιδιά τους, είτε επειδή το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πιο ελαφρύ, οπότε καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες για mobile gaming.
«Στο μέλλον, αναμένουμε ότι η ζήτηση για πολλαπλά συστήματα ανά νοικοκυριό θα αυξηθεί, παράλληλα με την γενική αύξηση των πωλήσεων του Nintendo Switch. Μιλώντας ανά περιοχή, στην Ασία παρατηρείται μία συνεχιζόμενη άνοδος των πωλήσεων και πιστεύουμε πως υπάρχει περιθώριο για αύξηση της ζήτησης σε Ευρώπη και ΗΠΑ, δεδομένου του μεγέθους του πληθυσμού», σημείωσε ο πρόεδρος της Nintendo, Shuntaro Furukawa.
Η παγκόσμια ζήτηση για το Nintendo Switch είναι τόσο μεγάλη, που σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο πρόεδρος της εταιρείας ανάφερε ότι, με δεδομένες τις ελλείψεις ημιαγωγών, το πρόγραμμα παραγωγής της κονσόλας έχει καταστεί αβέβαιο. Από το 2017 που λανσαρίστηκε, μέχρι και τις 31 Μαρτίου του τρέχοντος έτους, είχαν πουληθεί 84,59 εκ. συσκευές, με τα 28,8 εκ. να αφορούν τις πωλήσεις του προηγούμενου οικονομικού έτους. Αν όλα εξελιχθούν ομαλά, η πρόβλεψη είναι ότι ως τις 31 Μαρτίου 2022, θα έχουν πουληθεί 26,5 εκ. Nintendo Switch επιπλέον.
Νικήτας Καβουκλής