Με ταυτόχρονη προσθήκη τους στο Xbox Game Pass
O Phil Spencer, επικεφαλής του Xbox, αναγνωρίζει ότι το 2022 ήταν απογοητευτικό για το τμήμα gaming της Microsoft και σημειώνει πως είναι αναγκαίο να υπάρχει σταθερή ροή κυκλοφοριών σπουδαίων παιχνιδιών. Αυτό που στοίχισε ιδιαίτερα στα οικονομικά αποτελέσματα του τμήματος ήταν η μετάθεση του λανσαρίσματος των Starfield και Redfall για το 2023 και από τους πέντε τίτλους των Xbox Game Studios που κυκλοφόρησαν, μόνο το Pentiment ήταν κάτι εντελώς νέο. Τα άλλα ήταν το As Dusk Falls, ένα expansion για το Forza 5, μια επανακυκλοφορία του Age of Empires και το Grounded, που βρισκόταν σε έκδοση Game Preview για δύο χρόνια. Μιλώντας στο IGN για τη χρονιά που ξεκίνησε πριν μερικές ημέρες, ο Spencer δήλωσε αισιόδοξος, καθώς έρχονται σημαντικές αποκλειστικότητες στο Xbox Game Pass για κονσόλες και PC.
"Η δέσμευσή μας προς το κοινό μας είναι ότι πρέπει να έχουμε μια σταθερή ροή κυκλοφοριών σπουδαίων παιχνιδιών στην πλατφόρμα μας, κάτι το οποίο δίχως αμφιβολία δεν κατορθώσαμε το 2022. Και βασικά η ευθύνη είναι δική μου. Είμαι ο επικεφαλής της επιχείρησης", σημείωσε ο Spencer.
"Η δέσμευση που έχουμε απέναντι στους πελάτες μας, να συνεχίσουμε να προσφέρουμε σπουδαία παιχνίδια, είναι κάτι που παίρνω σοβαρά, οι ομάδες το παίρνουν στα σοβαρά και το 2022 ήταν πολύ άδειο από παιχνίδια".
"Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινήσαμε το 2023, έχοντας το Developer Direct – ένιωσα πολύ καλά με τα παιχνίδια που παρουσιάσαμε – και επίσης γνωρίζοντας ότι το Starfield είναι ένα παιχνίδι στο οποίο θα δώσουμε ιδιαίτερο βάρος με το δικό του event, το 2023 ξεκινάει δυναμικά. Νομίζω ήταν ό,τι χρειαζόμασταν".
Μετά τις πρόσφατες απολύσεις στη Microsoft, από τις οποίες δεν εξαιρέθηκε η 343 Industries, developer του Halo Infinite, υπήρξαν ανησυχίες όσον αφορά το μέλλον τη σειράς και ο Spencer έσπευσε να καθησυχάσει το κοινό.
"Αυτό που κάνουμε τώρα είναι ότι, θέλουμε να βεβαιωθούμε πως η ηγετική ομάδα έχει δημιουργηθεί με την ευελιξία για να χτίσει το απαραίτητο πλάνο", εξήγησε ο Spencer. "Και το Halo θα παραμείνει εξαιρετικά σημαντικό για αυτό που κάνει το Xbox και η 343 είναι εξίσου σημαντική για την επιτυχία του Halo.
"Όσον αφορά τα στούντιο υποστήριξης και άλλα πράγματα, το να λαμβάνουμε βοήθεια από συνεργάτες, αποτελεί απλά μέρος της διαδικασίας ανάπτυξης. Αλλά η καρδιά και η ψυχή του Halo είναι βρίσκονται στην 343 και την ομάδα της, στην οποία τη μέγιστη εμπιστοσύνη και προχωράνε με το σχέδιό τους".
Όσο για το δεκαετές πλάνο υποστήριξης που έχει υποσχεθεί για το Halo Infinite η 343 Industries, o Spencer τόνισε ότι για αυτό θα αφήσει να μιλήσουν οι υπεύθυνοι του studio.
Νικήτας Καβουκλής