Με βάση τη μηνιαία αναφορά State of the Stream, που έδωσαν στη δημοσιότητα οι ιστοσελίδες StreamElements και Rainmaker.gg, οι ώρες θέασης στο Twitch τον Νοέμβριο ήταν περίπου 1,6 δισ. Σας θυμίζουμε ότι, τον περασμένο Ιανουάριο η πλατφόρμα ξεπέρασε τα 2 δισ. ώρες, όμως από τον μήνα εκείνον έως και τον Νοέμβριο του 2022 δεν έχει επαναληφθεί το επίτευγμα.
Οι χρήστες του YouTube Gaming παρακολούθησαν 244 εκ. με τα νούμερα της υπηρεσίας να συνεχίζουν την καθοδική τους πορεία, έπειτα από τις 305 εκ. ώρες που καταγράφτηκαν τον περασμένο Αύγουστο.
Όσον αφορά το Facebook Gaming, ήταν η μόνη πλατφόρμα με ανοδική τροχιά τον Νοέμβριο, με 414 εκ. ώρες θέασης, αριθμός που είναι αυξημένος κατά 21% από μήνα σε μήνα.
Επιπλέον, τον μήνα που μας πέρασε λανσαρίστηκε το God of War Ragnarok, που ήταν ένα από τα παιχνίδια με τις περισσότερες ώρες θέασης στο Twitch, δηλαδή περίπου 38 εκ.
Επιπλέον, το StreamElements δημοσίευσε και στοιχεία που αφορούν τις ετήσιες επιδόσεις για τις δημοφιλείς πλατφόρμες streaming και ένα από τα σημαντικότερα σημεία είναι ότι μόνο πέντε από τα παιχνίδια που λανσαρίστηκαν μέσα στο 2022 βρέθηκαν στην κορυφή των μηνιαίων charts του Twitch. Πρόκειται για τα Lost Ark, Elden Ring, Overwatch 2, FIFA 23 και God of War Ragnarok.
Από την 1η Ιανουαρίου έως και τις 31 Νοεμβρίου 2022, η οκτάδα με τα πιο δημοφιλή παιχνίδια στο Twitch έχει ως εξής:
League of Legends - 1,4 δισ. ώρες
Grand Theft Auto V - 1,3 δισ. ώρες
Valorant - 1 δισ. ώρες
Counter-Strike: Global Offensive - 660 εκ. ώρες
Apex Legends: 577 εκατ. ώρες
Fortnite: 529 εκατ. ώρες
Dota 2: 497 εκατ. ώρες
Minecraft: 494 εκατ. ώρες
Σε πολλούς ίσως προκαλέσει εντύπωση η δεύτερη θέση του Grand Theft Auto V, όμως αυτό είναι ακόμα ένα δείγμα της δημοφιλίας του παιχνιδιού, παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει περισσότερα από εννέα χρόνια μετά το λανσάρισμά του. Πρόσφατα, προστέθηκε νέο περιεχόμενο στο Grand Theft Auto Online, οπότε αναμένεται να διατηρήσει με άνεση τη θέση στην οποία βρίσκεται.
Νικήτας Καβουκλής