eSports & Games

Σαρωτικό το λανσάρισμα του High on Life στο Xbox Game Pass

Σαρωτικό το λανσάρισμα του High on Life στο Xbox Game Pass
Απίστευτη επιτυχία.

Το High on Life είναι το παιχνίδι του Xbox Game Pass με το καλύτερο λανσάρισμα για το 2022 και μια από τις πλέον επιτυχημένες προσθήκες, όσον αφορά τον τομέα των single player games, από τη στιγμή που ξεκίνησε να λειτουργεί η συνδρομητική υπηρεσία. Επίσης, σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπου του Xbox, το cartoon shooter της Squanch Games είναι το third party game με το καλύτερο λανσάρισμα όλων των εποχών στο Game Pass. Πίσω από την ανάπτυξή του βρίσκεται ο δημιουργός του Rick and Morty franchise, Justin Roiland και από τις αρχές Δεκεμβρίου που έγινε διαθέσιμο δεν έχει πέσει από την κορυφή με τους δημοφιλέστερους τίτλους του Game Pass. Σύμφωνα με το Xbox, η δημοφιλία μετριέται με τον αριθμό των ωρών που παίχτηκε τις πρώτες πέντε ημέρες από την κυκλοφορία του.

"Είναι η πρώτη φορά που λανσάρουμε ένα παιχνίδι στο Game Pass", δήλωσε ο διευθυντής και COO της Squanch Games, Mike Fridley. "Και έχουμε εντυπωσιαστεί κυριολεκτικά από την ανταπόκριση των παικτών, που το έκαναν το πιο δημοφιλές παιχνίδι του Game Pass αυτή τη στιγμή. Όταν δημιουργήθηκε η Squanch Games, αυτό έγινε για να δημιουργήσουμε όλα όσα θέλαμε να παίξουμε- και το Game Pass μας βοηθάει να προσεγγίσουμε όσους παίκτες θέλουν να ασχοληθούν με αυτά".

Από πλευράς του, ο γενικός διευθυντής του τομέα περιεχομένου του Xbox, Matt Percy, συμπλήρωσε: "Το High On Life είναι ένας απίστευτα μοναδικός τίτλος, με τον οποίο είμαστε ενθουσιασμένοι εδώ και πολύ καιρό".

Με τις κυκλοφορίες first party games του Xbox να είναι ελάχιστες τους τελευταίους μήνες, η Microsoft αναζητά συνεχώς τρόπους να αυξήσει τον αριθμό των συνδρομητών του Game Pass. Ο στόχος ανάπτυξης 73% που είχε τεθεί για την υπηρεσία το προηγούμενο οικονομικό έτος όχι μόνο δεν επετεύχθη, αλλά κινήθηκε πολύ παρακάτω από τις εκτιμήσεις, δηλαδή στο 28%.

Μια από τις κινήσεις που σκέφτεται η Microsoft είναι η προσφορά ενός πιο οικονομικού πακέτου, με διαφημίσεις και καθυστερήσεις έως και έξι μηνών στη διαθεσιμότητα των παιχνιδιών που δημιουργούν τα Xbox Game Studios.

Νικήτας Καβουκλής

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0