Χάρη στις πωλήσεις video games.
H Bandai Namco ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους που ξεκίνησε την 1η Απριλίου 2022 και στα οποία αντικατοπτρίζεται ανάπτυξη σε όλους τους τομείς.
Η γλώσσα των αριθμών
Πωλήσεις: $1,62 δισ.- άνοδος 21,5% από έτος σε έτος
Λειτουργικά έσοδα: $334 εκ.- άνοδος 64,3% από έτος σε έτος
Πωλήσεις του τομέα ψηφιακής διασκέδασης: $674 εκ.- άνοδος 34% από έτος σε έτος
Λειτουργικά έσοδα του τομέα ψηφιακής διασκέδασης: $221 εκ.- άνοδος 48% από έτος σε έτος.
Κοιτώντας πιο αναλυτικά τον τομέα Digital Business της Bandai Namco, βλέπουμε ότι οι πωλήσεις των video games για συστήματα οικιακής διασκέδασης ανήλθαν σε $304 εκ. κατά τη διάρκεια του πρώτο τριμήνου του οικονομικού έτους 2023, δηλαδή είναι αυξημένα σε ποσοστό 54,5% από έτος σε έτος. Η πρόβλεψη της εταιρείας είναι ότι ως τις 31 Μαρτίου 2023, το ποσό αυτό θα αυξηθεί στο $1,05 δισ. που θα αντιπροσωπεύει πτώση κατά 19,7% σε σύγκριση με το οικονομικό έτος 2022.
Κατά τη διάρκεια του προαναφερθέντος τριμήνου, η Bandai Namco πούλησε 11,4 εκ. αντίτυπα παιχνιδιών που αφορούν τέσσερεις τίτλους που λανσαρίστηκαν αυτή την περίοδο, έναντι 10 εκ. το ίδιο χρονικό διάστημα το 2021, αριθμός που προέρχεται από τις πωλήσεις 14 παιχνιδιών.
Η πρόβλεψη της εταιρείας για ολόκληρο το οικονομικό της έτος είναι ότι οι συνολικές της πωλήσεις θα ανέλθουν σε $6,62 δισ. κάτι που σημαίνει ότι θα καταγράψει πτώση κατά 1% από έτος σε έτος, ενώ τα λειτουργικά έσοδα θα φτάσουν τα $752 εκ. αριθμός μειωμένος κατά 20% σε σύγκριση με το οικονομικό έτος 2022.
Όμως η Bandai Namco αναπροσάρμοσε τις προσδοκίες της για το εξάμηνο που ολοκληρώνεται στις 30 Σεπτεμβρίου 2022 προς τα πάνω. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας παρατήρησαν ότι λήφθηκαν πολύ γρήγορα τα απαραίτητα μέτρα για την προσαρμογή στο lifestyles και τις προτιμήσεις των καταναλωτών το πρώτο τρίμηνο, γεγονός που οδήγησε σε καλές επιδόσεις των τμημάτων που ασχολούνται με προϊόντα διασκέδασης.
Ένας λόγος που αυξήθηκαν σημαντικά τα έσοδα ήταν οι εξαιρετικές πωλήσεις των video games για οικιακές κονσόλες, που έχουν μεγάλα περιθώρια κέρδους. Έτσι λοιπόν, η πρόβλεψη για το δεύτερο τρίμηνο είναι πωλήσεις $3,23 δισ. αντί για $3 δισ. που ήταν η προηγούμενη εκτίμηση.
Τέλος, πριν μερικούς μήνες η Bandai Namco επένδυσε $130 εκ. για να δημιουργήσει το δικός της IP metaverse.
Νικήτας Καβουκλής