eSports & Games

Νέα πτώση στις ώρες θεάσης για το Twitch

Νέα πτώση στις ώρες θεάσης για το Twitch

Ανοδική πορεία για το Facebook Gaming.

Σχετικά Άρθρα

Δεν αποκλείεται, η αύξηση των ωρών θέασης στο Twitch τον Μάιο να αποτέλεσε απλά μια εξαίρεση, καθώς τον Ιούνιο συνεχίστηκε η καθοδική πορεία για την υπηρεσία streaming, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσαν οι ιστοσελίδες StreamElements και Rainmaker.gg στη μηνιαία έκθεση State of the Stream.

Οι χρήστες παρακολούθησαν 1,7 δισ. ώρες περιεχομένου στο Twitch τον Ιούνιο, αριθμός που είναι μειωμένος σε ποσοστό 6%, σε σχέση με τις 1,81 δισ. ώρες που καταγράφτηκαν τον Μάιο. Το Twitch ξεκίνησε το τρέχον έτος με περισσότερες από 2 δισ. ώρες τον Ιανουάριο, όμως πέρα από τις επιδόσεις του Μαΐου, η δημοφιλία του ακολουθεί πτωτική πορεία.

Κάτι ανάλογο συνέβη με το Facebook Gaming που από την αρχή του χρόνου είδε τις ώρες θέασής του να μειώνονται, μέχρι τον Μάιο που είχε μικρή αύξηση. Σε αντίθεση όμως με το Twitch, το Facebook Gaming συνέχισε την ανοδική πορεία του τον Ιούνιο, μήνα που είχε σημαντική άνοδο, σε ποσοστό 21%, φτάνοντας τις 425 εκ. ώρες.

Όπως δήλωσε εκπρόσωπος του StreamElements στην ιστοσελίδα GamesIndustry.biz, η διαφορά στις τάσεις ανάμεσα στις δύο πλατφόρμες, αποδίδεται στο περιεχόμενου που επικεντρώνεται η καθεμία. Από τη μία το Twitch το οποίο επικεντρώνεται σε παιχνίδια για PC και κονσόλες, από την άλλη το Facebook Gaming που δίνει περισσότερο βάρος σε αναδυόμενες αγορές.

Ακόμα, το StreamElements περιέλαβε και στοιχεία για το YouTube Gaming στην έκθεσή του για τον Ιούνιο, με την πλατφόρμα να καταγράφει 290 ώρες παρακολούθησης ζωντανών μεταδόσεων που σχετίζονται με video games.

«Τα δέκα κορυφαία παιχνίδια του YouTube τείνουν όλο και περισσότερο προς το mobile gaming και οι δημιουργοί περιεχομένου για την πλατφόρμα έχουν ανέβει πολύ γρήγορα στην κορυφή. Επίσης, το τελευταίο διάστημα δεν έχουν υπάρξει “μεταγραφές” κορυφαίων δημιουργών στο Twitch και το YouTube παραμένει ένα σταθερό σημείο συγκέντρωσης ταλέντων», δήλωσε ο chief business officer του StreamElements, Jason Krebs.

Η λογική λέει ότι με την αυξανόμενη χαλάρωση των μέτρων για τον Covid-19 και την επαναφορά στο προσκήνιο δημοφιλών διοργανώσεων esports, η θέαση στις παραπάνω πλατφόρμες θα αυξηθεί.

Νικήτας Καβουκλής

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0