eSports & Games

Η Bungie εντάχθηκε στο δυναμικό της Sony Interactive Entertainment έναντι $3,6 δισ.

Η Bungie εντάχθηκε στο δυναμικό της Sony Interactive Entertainment έναντι $3,6 δισ.
Διατηρώντας την αυτονομία της...

Συνεχίζοντας τις εξαγορές gaming studios, η Sony Interactive Entertainment πρόσθεσε στο δυναμικό της τη Bungie, έναντι ενός ποσού που αγγίζει τα $3,6 δισ. Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η Bungie θα παραμείνει ανεξάρτητη θυγατρική της SIE με διοικητικό συμβούλιο που θα αποτελείται από τον νυν CEO και πρόεδρο Pete Parsons, όπως επίσης και τα υπόλοιπα μέλη της παρούσας διοίκησης της εταιρείας.

Η Sony σημείωσε ότι η Bungie θα συνεχίσει να ασχολείται με παιχνίδια που θα κυκλοφορούν σε όλες τις γνωστές πλατφόρμες, έχοντας τη δυνατότητα να λειτουργεί και ως εκδότης των τίτλων της, επιλέγοντας η ίδια τους τρόπους με τους οποίους θα προσεγγίζει τους παίκτες. Προς το παρόν το studio έχει ρίξει το βάρος στη δημιουργία νέου περιεχομένου για το Destiny 2 και παράλληλα ετοιμάζει ένα νέο IP.

"Είχαμε μία πολύ στενή συνεργασία με τη Bungie από τη στιγμή που λανσαρίστηκε το Destiny franchise και είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος που καλωσορίζω το studio στην οικογένεια του PlayStation. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα που εντάσσεται στη στρατηγική μας να επεκτείνουμε το κοινό του PlayStation. Κατανοούμε τη σημασία που έχει για το studio η κοινότητα της Bungie και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε να τους υποστηρίζουμε, ενώ ταυτόχρονα θα συνεχίσουν να είναι ανεξάρτητοι και να αναπτύσονται. Όπως συμβαίνει και με τη Bungie, η κοινότητά μας έχει καίρια θέση στο DNA του PlayStation και το κοινό μας όραμα για τον gamer και τη δημιουργία του ιδανικού περιβάλλοντος να παίζει ο οποιοσδήποτε θα επεκταθεί", δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της SIE, Jim Ryan.

Από πλευράς του, ο Pete Parsons ανέφερε ότι η SIE υποστήριξε τους στόχους του studio, που είναι η παροχή ψυχαγωγίας σε πολλαπλές πλατφόρμες hardware και η διατήρηση της ανεξαρτησίας της. Επιπλέον, θεωρεί ότι στο μέλλον, η Bungie μπορέσει να αφοσιωθεί ακόμα περισσότερο στο δημιουργικό της όραμα.

Είναι η δεύτερη φορά που η Bungie εξαγοράζεται από κάποιον platform holder. Η πρώτη ήταν τον Ιούνιο του 2000, όταν εντάχθηκε στο δυναμικό της Microsoft, με τη δεύτερη να εξασφαλίζει έτσι την αποκλειστικότητα του Halo, που συνόδευσε το λανσάρισμα του original Xbox το 2001. Η Bungie απόκτησε ξανά την ανεξαρτησία της τον Οκτώβριο του 2007, μετά την κυκλοφορία του Halo 3. Στη συνέχεια πρόσφερε στο κοινό του Xbox ακόμα δύο αποκλειστικά παιχνίδια, το Halo 3: ODST και το Halo: Reach. Ακολούθησε η υπογραφή δεκαετούς συμφωνίας με την Activision το αποτέλεσμα της οποίας ήταν η δημιουργία της σειράς Destiny.

Νικήτας Καβουκλής

www.bnsports.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0