Με 2,1 δισ. ώρες θέασης.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Rainmaker.gg, που συνεργάζεται με την πλατφόρμα StreamElements, το 2021 οι χρήστες του Twitch παρακολούθησαν 24 δισ. ώρες video. Όπως αναφέρεται στην έκθεση State of the Stream 2021 Year in Review, η θέαση στην πλατφόρμα αυξήθηκε κατακόρυφα, σε ποσοστό 45% σε σχέση με το 2020, χρονιά κατά την οποία οι χρήστες παρακολούθησαν συνολικά 17 δισ. ώρες video. Ακόμα μεγαλύτερη αύξηση (47%) σημείωσε η θέαση στο Facebook Gaming. Οι χρήστες της πλατφόρμας της Meta παρακολούθησαν 5,3 δισ. ώρες video, ενώ το αντίστοιχο νούμερο για το προηγούμενο έτος ήταν 3,6 δισ. ώρες.
Στο Twitch, τρεις ήταν οι τίτλοι που ξεπέρασαν τον φράγμα του 1 δισ. ωρών θέασης. Το παιχνίδι με τις περισσότερες ήταν το Grant Theft Auto V, με 2,1 δισ. κάτι που μεταφράζεται σε άνοδο της τάξης του 175% συγκριτικά με το 2020. Από «μόλις» 764 εκ. το νούμερο κυριολεκτικά εκτοξεύτηκε τη χρονιά που ολοκληρώνεται σε λίγες μέρες με επιπλέον 1,3 δισ. ώρες. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο για το GTA V είναι η δεύτερη θέση στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες του Twitch, έχοντας μπροστά του μόνο το «Just Chatting». Εκεί ανήκει το περιεχόμενο όπου οι streamers απλά μιλάνε στο κοινό τους, δίχως να παίζουν video games.
Στη δεύτερη θέση των video games βρίσκεται το δημοφιλές MOBA League of Legends με 1,8 δισ. ώρες και αύξηση 28,5% σε σχέση με το περασμένο δωδεκάμηνο. Ακολουθεί το battle royale Fortnite με 1 δισ. ώρες, περισσότερες κατά 10,6% σε σχέση με το 2020. Έπονται κατά σειρά τα Valorant, Minecraft, Call of Duty: Warzone, Counter-Strike: Global Offensive, Apex Legends και Dota 2.
Από νέες κυκλοφορίες, δημοφιλέστερο παιχνίδι όλων ήταν το New World, με 259 εκ. ώρες, που κατατάχτηκε 18ο στο Twitch.
«Δίχως αμφιβολία ο τομέας του livestreaming σημείωσε ραγδαία ανάπτυξη, τόσο το Twitch όσο και το Facebook Gaming κατέγραψαν ποσοστά αύξησης κοντά στο 50% όσον αφορά τις ώρες θέασης το 2021, σε σχεση με το 2020», σχολίασε ο Chief Buisiness Officer της StreamElements, Jason Krebs.
Νικήτας Καβουκλής